اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 دي 1402 / کد مطلب: 15271 / نظرات: 0

خطیب جمعه سبزوار:‌


مطالبه مردم گرفتن انتقام خون شهدای حادثه تروریستی کرمان از آمران آن است


مطالبه مردم گرفتن انتقام خون شهدای حادثه تروریستی کرمان از آمران آن است  خطیب جمعه سبزوار گفت: مطالبه مردم گرفتن انتقام خون شهیدان حادثه تروریستی کرمان از آمران و مسببان آن است که به طور یقین عوامل این اقدام طعم تلخ انتقام را خواهند چشید.

 حجت الاسلام محمود شرفی در خطبه های نماز جمعه سبزوار با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان، افزود: در این حادثه شماری از علاقه مندان و زائران مرقد سردار دلها، به وسیله مغزهای فاسد و دست های آلوده به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به رویداد مهم انتخابات اسفندماه امسال گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملی، حافظ عزت و شوکت کشور و جلوگیری از سوء استفاده تبلیغاتی دشمنان است.

حجت الاسلام شرفی افزود: دستگاه های دولتی و نهادهای حاکمیتی باید با انجام درست وظایف خود، خدمت رسانی به مردم و پیگیری مطالبات آنان، زمینه انتخابات پرشور را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمن در پی دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت در عرصه انتخابات است، مبلغان دینی، استادان، معلمان و فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و رسانه ها با جهاد تبیین و ایفای نقش خود، زمینه مشارکت پرشور جامعه در عرصه انتخابات را ایجاد کنند.

حجت الاسلام شرفی با بیان اینکه راهکار کاهش مشکلات کشور قهر کردن با صندوق رای نیست، افزود: مردم بصیر ایران با حضور پرشور خود در انتخابات باری دیگر طراوات و شادابی انقلاب را به نمایش گذاشته و دشمن را مایوس خواهند کرد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به عملیات هویزه در ۱۶ دی ماه سال ۱۳۵۹ اشاره کرد و گفت: در این عملیات پنج رزمنده مخلص سبزواری به نام های "محمد فاضل، حسن فتاحی ثانی، مجید مهدوی، سیدمصطفی مختاری و مجید کریمی" به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.