اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 دي 1402 / کد مطلب: 15268 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


مشارکت بالای انتخاباتی به حل مشکلات کشور کمک می‌کند


مشارکت بالای انتخاباتی به حل مشکلات کشور کمک می‌کند معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت که مشارکت بالای مردم در انتخابات علاوه بر افزایش اقتدار کشور، می‌تواند به روند حل مشکلات شتاب بخشد.

حسین ابراهیمی کُردیانی در همایش "جهاد تبیین در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات" افزود: انتخابات پرشور پایه تحول و توسعه کشور است و رفع مشکلات موجود در کشور با مشارکت حداکثری مردم میسر می شود.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی ریل‌گذار آینده کشور است، اظهار کرد: حل مشکلات کشور به قانونگذاری مناسب نیاز دارد که لازمه آن شکل‌گیری مجلسی قوی از طریق مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات است.

ابراهیمی گفت: انتخابات آبروی کشور است و نظام را بیمه می کند و مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات زمینه ساز توسعه و تحول کشور است لذا همگان تکلیف دارند تا فارغ از گرایش و جناح سیاسی در راستای افزایش مشارکت انتخاباتی گام بردارند.

فرماندار سبزوار با گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی ۱۳۸۸، گفت: فتنه سال ۸۸ حاصل برنامه ریزی چند ساله دشمن با هدف تغییر ماهیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی بود و تقلب در انتخابات اسم رمز آنان بود.

ابراهیمی افزود: سال ۸۸ مشارکت بالایی از سوی مردم در انتخابات رقم خورد که دشمنان با سرکردگی برخی عناصر داخلی و خواص بی بصیرت به بهانه تقلب در انتخابات هشت ماه کشور را دچار بحران کردند و شیرینی آن مشارکت پرشور را در کام مردم تلخ کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران با بهره گیری از فرهنگ عاشورا و رهنموردهای ارزشمند و بی‌بدیل پرچمدار نظام جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب، ریشه فتنه را در نهم دی ماه ۸۸ خشکاندند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.