اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 آذر 1402 / کد مطلب: 15257 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار خواستار بهسازی راه‌های این شهرستان شد


امام جمعه سبزوار خواستار بهسازی راه‌های این شهرستان شد  امام جمعه سبزوار گفت: راههای ارتباطی این شهرستان همچنان با وضعیت مطلوب فاصله دارد لذا بهسازی، روکش آسفالت و ارتقای زیرساخت‌های جاده‌ای سبزوار نیازمند توجه ویژه است.

 حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار با گرامیداشت روز ملی حمل و نقل به رانندگان و فعالان این حوزه، افزود: با وجود اقدامات خوبی که در سال جاری در حوزه راههای ارتباطی منتهی به سبزوار صورت گرفته است، اما همچنان وضعیت بسامان نیست و ضرورت بهسازی راهها احساس می شود.

امام جمعه سبزوار گفت: راههای ارتباطی این شهرستان با وجود قرار گرفتن در مسیر زائران رضوی وضعیت مناسبی ندارد که انتظار می رود مسوولان استان با افزایش پیمانکاران و با رویکردی جهادی برای رفع مشکلات جاده ای منطقه تلاش نمایند.

حجت الاسلام مقیسه با گرامیداشت ۲۷ آذر روز "وحدت حوزه و دانشگاه" گفت: وحدت این ۲ نهاد از برکات انقلاب اسلامی است و منظور از وحدت در هدف، حرکت به سمت و سوی جامعه اسلامی پیشرفته و مستقل است.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن شب آیینی "یلدا" تصریح کرد: در این شب باید آیین های صله رحم و دیدار با بزرگترها مورد توجه بیشتری قرار گیرد و کمک به محرومان و تهیدستان نیز فراموش نشود.

امام جمعه سبزوار با اشاره به روز جهان عاری از خشونت و افراطی گری نیز افزود: اقدامات دولت های غربی با این موضوع همخوانی ندارد برای نمونه آمریکا تاکنون ۴۰ بار از حق "وتو" به نفع رژیم غاصب صهیونیستی استفاده کرده است.

حجت الاسلام مقیسه همچنین با اشاره به دیپلماسی موفق دولت سیزدهم، افزود: سفر اخیر رئیس جمهور به روسیه علاوه بر گسترش روابط تهران و مسکو انعقاد قراردادهای خوب و ثمربخشی را به همراه داشت.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.