اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 19 آذر 1402 / کد مطلب: 15252 / نظرات: 0


مسیر ارتباطی "خوشاب" خراسان رضوی با خراسان شمالی برقرار شد


مسیر ارتباطی خوشاب خراسان رضوی با خراسان شمالی برقرار شد فرماندار شهرستان "خوشاب" گفت: مسیر ارتباطی این شهرستان غربی خراسان رضوی با شهرستان "بام و صفی‌آباد" در استان خراسان شمالی از طریق ایجاد جاده "مشکان - صفی آباد" ساماندهی و برقرار شد.

محمود شمّ آبادی اظهار داشت: جاده مشکان - صفی آباد به عنوان جاده اتصال دهنده خوشاب به شهرستان بام و صفی آباد در استان خراسان شمالی، به طول بیش از پنج کیلومتر و با صرف اعتباری ۷۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به دستاوردهای این طرح زیرساختی افزود: ایجاد سهولت در دسترسی زائران خراسان شمالی برای سفر به مشهد مقدس و نیز ارتباط صنایع، کارخانجات و حمل و نقل کالا بین ۲ استان از مزایای ایجاد این مسیر جاده ای است.

شم آبادی گفت: همچنین شهرستان خوشاب با شهرستان صفی آباد خراسان شمالی قرابت فرهنگی و مراودات اجتماعی و اقتصادی بسیاری دارد که با برقراری این مسیر ارتباطی، این تعاملات بیش از گذشته تقویت می شود.

فرماندار خوشاب گفت: طرح دوبانده کردن محور اصلی سبزوار - خوشاب - قوچان، یکی دیگر از مهمترین طرح های راهسازی استان است که تسریع در اجرای آن حوادث ترافیکی این جاده ترانزیتی را کاهش می دهد.

شهرستان خوشاب به مرکزیت شهر "سلطان آباد" با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان رضوی از جنوب به سبزوار، از شمال به بام و صفی آباد و فاروج در خراسان شمالی، از غرب به جوین و از شرق به شهرستان های نیشابور و فیروزه محدود است.

شهر سلطان‌آباد در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

شهرستان خوشاب مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب، دارای ۷۰ روستا است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.