اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 آبان 1402 / کد مطلب: 15191 / نظرات: 0


غزه مظهر اقتدار و استقامت جهان اسلام است


غزه مظهر اقتدار و استقامت جهان اسلام است یک استاد حوزه علمیه گفت: مردم غزه با مقاومت و ایستادگی خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به مظهر استقامت و اقتدار جهان اسلام تبدیل شده اند.

حجت الاسلام علی اصغر جعفری‌نسب چهارشنبه شب در آیین "اهل محراب سبزوار"، بزرگداشت روحانیان درگذشته این شهرستان که در مسجد تاریخی سبزوار برگزار شد،‌ با اشاره به تحولات این روزهای غزه افزود: مردم غزه به حمایت جدی تر جهان اسلام نیاز دارند و در این مسیر ابراز همدردی به تنهایی کافی نیست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند "غزه امروز در اوج مظلومیت به سر می‌برد و مقتدر است"، تصریح کرد: مقاومت مردم غزه و جبهه مقاومت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی قابل تحسین است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به جایگاه علم، عالم و تکریم علما در دین اسلام، گفت: یکی از عنایات خداوند به انسانها اعطای استعداد کسب علم و رسیدن به قله های علم و دانش است.

حجت الاسلام جعفری نسب افزود: کسب علم و دانش در دین اسلام، دارای ارزش و منزلت بالایی است و جایگاه علم و عالم در نزد خداوند بسیار رفیع است.

وی اظهار داشت: در دهه اخیر علما و روحانیانی از شهرستان سبزوار به جوار رحمت حق شتافتند که شاخصه آن بزرگواران ساده زیستی، مردمداری و ولایتمداری بود که زندگی پربرکت آنها وقف ترویج معارف اسلامی، وحدت و عزت مردم منطقه شده بود.

اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های آیین بزرگداشت اهل محراب سبزوار و روحانیان درگذشته سالیان اخیر این شهرستان بود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.