اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 21 شهريور 1402 / کد مطلب: 15127 / نظرات: 0


ظرفیت اسکان ۶ هزار زائر در سبزوار فراهم شد


ظرفیت اسکان ۶ هزار زائر در سبزوار فراهم شد رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سبزوار گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر و در صورت نیاز، مکان‌های اقامتی این شهرستان آمادگی اسکان ۶ هزار زائر و مسافر را در هر شبانه روز دارند.

حسنعلی حبیب‌پور افزود: هم اینک و در شرایط عادی، ظرفیت اسکان حدود ۲ هزار زائر و مسافر در شبانه روز در مکان های اقامتی شهرستان سبزوار شامل مدارس، بقاع متبرکه و دیگر فضاهای پیش بینی شده فراهم است.

وی تصریح کرد: با توجه به استقرار شهرستان سبزوار در مسیر جاده تهران - مشهد و گذرگاه زائران بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع)، تمهیدات لازم برای اسکان و ارائه خدمات به زائران و مسافران اندیشیده شده است.

حبیب‌پور افزود: همچنین ۱۲ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی در مسیرهای ارتباطی شهرستان سبزوار به منظور تسهیل سفر و ارائه خدمات مطلوب به زائران بارگاه ملکوتی امام علی بن موسی الرضا (ع) در حاشیه راههای ارتباطی سبزوار برپا شده است.

وی تصریح کرد: این ایستگاه ها با همیاری نهادهای اجرایی و خیران فعال شده است که در آنها روزانه به ۱۸ تا ۲۰ هزار زائر و مسافر خدماتی شامل توزیع غذای گرم، میان وعده و چای ارائه می شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.