اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 6 شهريور 1402 / کد مطلب: 15096 / نظرات: 0


جمکوی جوین تامین برق موکب‌های اربعین را تعهد کرد


جمکوی جوین  تامین برق موکب‌های اربعین را تعهد کرد مدیرعامل شرکت صنایع ماشین‌های الکتریکی جوین (جمکو) گفت: ژنراتورهای این شرکت در راستای تامین برق پایدار بخشی از موکب‌های اربعین را بر عهده گرفتند.

محمد رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شرکت صنایع ماشین‌های الکتریکی جوین به منظور برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی اربعین و نیز رفاه حال زائران حضرت سیدالشهدا (ع) در این ایام، اقدام به آماده‌سازی سه دستگاه دیزل ژنراتور به منظور برق‌رسانی به موکب‌های زائران امام حسین(ع) کرده است.

وی اظهار داشت: این دیزل ژنراتورها پس از کوپل با موتوردیزل کاملا ایرانی و انجام آزمون های فنی به کشور عراق ارسال شده است تا در مسیر راهپیمایی زائران اربعین مورد استفاده قرار گیرد.

جمکوی جوین خراسان رضوی تامین برق موکب‌های اربعین را تعهد کرد

به گزارش ایرنا، شرکت ماشین های الکتریکی جوین (جمکو) به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان الکتروموتور در کشور شناخته می شود که در سالهای اخیر موفق به تولید الکتروموتور غول‌پیکر سنکرون و نیز نخستین الکتروموتور ضدانفجار و ایمن کشور با کاربرد در صنایع گوناگون مانند فولاد، مس، سیمان، آب و فاضلاب، نفت و مترو شده است.

این واحد صنعتی در حاشیه جاده سبزوار - اسفراین، در ۲۵ کیلومتری شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین و ۴۵ کیلومتری شمال سبزوار واقع است.

نقاب مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جوین در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.