اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 25 مرداد 1402 / کد مطلب: 15078 / نظرات: 0


۶۶ درصد مشترکان آب سبزوار الگوی مصرف را رعایت می‌کنند


۶۶ درصد مشترکان آب سبزوار الگوی مصرف را رعایت می‌کنند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: ۶۶ درصد مشترکان خانگی این شهرستان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند که قبوض این مشترکان با کمترین میزان تعرفه صادر شده است.

حسین ریاضی  اظهار داشت: با توجه به ماه‌های گرم سال از تمام شهروندان به ویژه مشترکان پرمصرف انتظار دارد با به کارگیری روش های مدیریت مصرف، شرکت آب و فاضلاب را در تامین و توزیع عادلانه و پایدار آب یاری کنند.

وی تصریح کرد: به مشترکان خانگی که مصرف آب آنها در حد الگوی مصرف و پایین تر از آن بوده و یا مصرف آب را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند پاداش صرفه جویی تعلق می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: همچنین تعرفه آب برای مشترکان روستایی با کاربری خانگی معادل ۵۰ درصد تعرفه آب نزدیکترین شهر تعیین می شود.

ریاضی افزود: الگوی مصرف مشترکان آب خانگی در شهرستان سبزوار ماهانه ۱۵ هزار لیتر تعیین شده است.

وی گفت: از حدود ۹۰ هزار مشترک آب شهری سبزوار که از خدمات امور آب و فاضلاب شهری بهره مند هستند، بیش از ۶۰ درصد آنان الگوی مصرف را رعایت می کنند.

شهر سبزوار بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و آب آشامیدنی مصرفی آن از ۴۰ حلقه چاه در مناطق "کلوت، کَسکَن و بَفرِه" تامین می شود و با ۱۵۰ کیلومتر خط انتقال و ۱۵ ایستگاه پمپاژ در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.