اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 مرداد 1402 / کد مطلب: 15055 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


افراد توانمند برای مجلس نام‌نویسی کنند


افراد توانمند برای مجلس نام‌نویسی کنند امام جمعه سبزوار گفت: مجلس نهادی مهم و در راس امور است که انتظار می‌رود نخبگان و افراد توانمند برای انتخابات خانه ملت ثبت‌نام کنند.
 حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: نخبگان باید با پیش ثبت نام در انتخابات مجلس، دین خود را نسبت به ملت و شهدا ادا کنند.

وی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی عصاره‌ فضائل ملت است که جایگاه و نقش مهمی در قانون گذاری و پیشبرد امور کشور دارد، لذا ثبت نام نخبگان نویدبخش شکل گیری مجلسی با نمایندگان متخصص، متعهد و انقلابی است.

امام جمعه سبزوار با اشاره به نزدیکی ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت قهرمانانه و باشکوه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان الماس های درخشان نظام جمهوری اسلامی هستند که در دوران سخت اسارت درخشیدند.

حجت الاسلام مقیسه افزود: آزادگان عزتمند همچون شیرهای دربند دشمن با وجود سخت ترین شکنجه ها با ایمان به خدا و تکیه بر الطاف الهی، ایستادگی و استقامت کرده و بر ایمان و تقوای خود افزودند که باید خاطرات و رشادت های این سرمایه های معنوی بیش از گذشته در قالب فیلم و فعالیت های هنری تدوین و نگاشته شود.

امام جمعه سبزوار همچنین با اشاره به ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی یادآور جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: مقاومت اسلامی با این جنگ برجسته شد و جبهه مقاومت به نماد افتخار آمیز ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران تبدیل شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.