اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 تير 1402 / کد مطلب: 15029 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


دستاوردهای انقلاب در خدمت‌رسانی به روستاها مشهود است


دستاوردهای انقلاب در خدمت‌رسانی به روستاها مشهود است  امام جمعه سبزوار گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای مختلفی به ارمغان آورده است که خدمت‌رسانی به مناطق روستایی از موارد مشهود آن است که باید اطلاع‌رسانی شود.

 حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: در بازدیدی که به همراه مسوولان و مدیران شهرستان سبزوار از برخی مناطق روستایی داشتیم عمده زیرساخت ها و امکانات رفاهی شامل مسکن، بهداشت، مخابرات آب، برق و گاز در روستاها فراهم شده است.

وی تصریح کرد: البته در برخی مناطق روستایی نارسایی هایی در شبکه آبرسانی وجود دارد که این موارد نیز با همیاری ساکنان روستا و شرکت آب و فاضلاب در حال رفع شدن است.

حجت الاسلام مقیسه با اشاره به تلاش های دستگاه قضا و نیروی انتظامی سبزوار در برقراری امنیت، افزود: شمار معدودی از جوانان موتورسوار، سلاح سرد چاقو و قمه با خود حمل می کنند که خواست مردم این است که نیروی انتظامی با همیاری مسوولان قضایی و بسیج با متوقف کردن موتورسواران مظنون در صورت مشاهد سلاح سرد آنها را خلع سلاح کند.

امام جمعه سبزوار همچنین با تبریک عید غدیر گفت: به همت جوانان انقلابی سبزوار و از محل نذور مردم این سامان در سالهای اخیر آیین های باشکوه جشن غدیر برپا شده و بازتاب گسترده ای در سطح کشور داشته است، چنان که سبزوار را به عنوان شهرستان غدیری ایران مطرح کرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم با جان، خون و مال خود پشتیبان غدیر هستند، افزود: امسال نیز با کمک خیران و نیکوکاران سبزواری ایام با برکت عید ولایت باشکوه تر و با عظمت تر از گذشته در حال برگزاری است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.