اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 تير 1402 / کد مطلب: 15015 / نظرات: 0

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:


شهدای هفتم تیر سند عزت و افتخار جمهوری اسلامی هستند


شهدای هفتم تیر سند عزت و افتخار جمهوری اسلامی هستند رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: شهدای هفتم تیر از اثرگذارترین شهدای انقلاب اسلامی و سند عزت و افتخار جمهوری اسلامی هستند.
 حجت الاسلام سیدمحمد سلطانیدر نشست شورای اداری شهرستان ششتمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش افزود: شهدای هفتم تیر، با ریختن خون پاکشان درخت اسلام را آبیاری کردند و بر اقتدار ایران اسلامی افزودند.

وی اظهار داشت: دکتر بهشتی و ۷۲ کبوتر سبک‌بال در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، سروقامتانی بودند که در خون خود غلتیدند و نعمت ارزشمند استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را تداوم بخشیدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به رخدادها و حوادث مهم در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که شهدای انقلاب، دفاع مقدس و تمام شهدای گرانقدر از بدو انقلاب تا کنون موجب رشد و تعالی آن شده اند.

حجت الاسلام سلطانی با تاکید بر اصل ولایت فقیه، افزود: تبعیت از ولایت فقیه وظیفه آحاد افراد جامعه اسلامی است و پشتیبانی از آن تکلیف الهی است.

وی همچنین با تشریح افشای جنایت های حقوق بشر آمریکایی و ترسیم چهره واقعی و خبیث آمریکا و ایادی شرق و غربش تصریح کرد: جنایات شیطان بزرگ و عوامل دست نشانده اش همچون انگلیس و رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام سلطانی همچنین از قناعت، صبر، استقامت، ثبات قدم و ایمان حقیقی به عنوان مهمترین عوامل پیروزی انسان بر کفر و نابرابری ، جهل، ظلم و ستم یاد کرد و به نقل از مقام معظم رهبری گفت: دشمن ۲ نقطه ایمان و امید مردم و جوانان را در جامعه اسلامی هدف قرار داده است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: مسوولان باید ضمن تزکیه نفس سعی کنند تنها برای رضای خدا و با نیت اخلاص و باور قلبی در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

حجت الاسلام سلطانی بر برگزاری باشکوه مراسم ملی و مذهبی در سطح استان و شهرستانها و به ویژه مراسم دهه امامت و ولایت تاکید کرد.

شهرستان ششتمد با سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع وسعت، دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

مرکز شهرستان ششتمد در ۲۴۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.