اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 2 تير 1402 / کد مطلب: 15011 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:‌


زمین مسکن روستایی باید با قیمت مناسبی در اختیار جوانان قرار گیرد


زمین مسکن روستایی باید با قیمت مناسبی در اختیار جوانان قرار گیرد  امام جمعه سبزوار گفت: باید تدبیری شود تا زمین برای ساخت مسکن در مناطق روستایی به قیمت کارشناسی شده و مناسب در اختیار جوانان و محرومان قرار گیرد.

 حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار گفت: در بازدید روزهای گذشته از روستای "بلاش آباد" از توابع بخش مرکزی سبزوار یکی از مطالبات اصلی مردم واگذاری زمین با قیمت مناسب برای ساخت مسکن بود.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از مسائل این منطقه و برخی دیگر از مناطق روستایی فرسودگی شبکه توزیع و انتقال آب شرب بود که مشکلاتی را در امر آبرسانی ایجاد کرده و این مشکلات به مسوولان نیز منتقل شده است.

امام جمعه سبزوار با اشاره به در پیش بودن عید قربان گفت: با توجه به ماههای گرم سال و بروز بیماری‌های های مشترک دام و انسان، شهروندان از ذبح دام و قربانی کردن در معابر و کوچه ها خودداری کنند و فریضه قربانی را با رعایت امور بهداشتی از طریق کشتارگاهها انجام‌ دهند.

حجت الاسلام مقیسه افزود: انتظار می رود که خیران و نیکوکاران گوشت قربانی را بین نیازمندان، محرومان و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع نمایند.

وی با اشاره به اهمیت روز عرفه گفت: بهترین هدیه الهی در این ایام توجه عبد به فقر ذاتی خود و نیاز به خداوند است. عرفه روز عرفان نظری و رسیدن به شناخت و معرفت و عید قربان، روز عرفان عملی است که انسان از همه تعلقات خود می گذرد.

امام جمعه سبزوار در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطر شهید آیت الله بهشتی و یارانش گفت: قضات و کارکنان دستگاه قضایی برای برقراری عدالت اجتماعی زحمات فراوانی می‌کشند.

حجت الاسلام مقیسه گفت: توقع عامه مردم از قوه قضاییه این است که عدالت در جامعه محسوس شده و عمومیت یابد و متخلفان در جامعه امنیت نداشته باشند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.