اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 خرداد 1402 / کد مطلب: 15001 / نظرات: 0

معاون استاندار خراسان رضوی:


شهید الداغی محاسبات دشمن را به هم ریخت


شهید الداغی محاسبات دشمن را به هم ریخت  معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: شهید "حمیدرضا الداغی" با شهادت خود در مقطعی که دشمن اعتقاد و حمیّت جوانان ما را هدف قرار داده بود، همه محاسبات آنها را به هم ریخت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد روز سه‌شنبه در دیدار با خانواده شهید الداغی افزود: دشمن با هدف گرفتن اعتقادات نسل جوان، تلاش داشت جوان ایرانی را تهی از غیرت و تعصب نشان دهد، اما این شهید غیرت و شجاعت ثابت کرد که روح ایمان در جوانان ما همواره زنده است.

وی تصریح کرد: شهید الداغی با حرکت اخلاقی خود نشان داد که شعله ایمان در قلب جوانان ما فروزان است و امید و انگیزه‌ای که جوانان از این اقدام شهید دریافت کردند، مثال‌زدنی است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تقویت ایمان و امید را موتورهای پیشران انقلاب خواند و افزود: شهید الداغی با حرکتی که برخاسته از ایمان وی بود، روح امید را در جوانان تازه کرد.

"حمیدرضا الداغی" شامگاه هشتم اردیبهشت هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت داشت.

از این شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.