اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 خرداد 1402 / کد مطلب: 14993 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار: ایمان و امید ۲ قدرت نرم افزاری امام راحل بود


امام جمعه سبزوار: ایمان و امید ۲ قدرت نرم افزاری امام راحل بود  امام جمعه سبزوار گفت: ایمان و امید ۲ قدرت نرم افزاری امام خمینی(ره) بود که لازمه تقویت این عناصر در جامعه کار جهادی مسوولان است.

 حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: امنیت، کارآمدی مسوولان و اعتماد اجتماعی، سه ضلع مثلثی است که در امیدآفرینی جامعه موثر است.

وی اظهار داشت: امنیت و احساس امنیتی که با تلاش ماموران نظامی، انتظامی و امنیتی حاصل می شود در امیدآفرینی جامعه موثر است برای نمونه رونمایی از موشک فتاح در کنار بازدارندگی، بیانگر قدرت و عظمت جمهوری اسلامی در سطح بین المللی و نیز پاسخی مناسب به تهدیدهای دشمنان بود.

امام جمعه سبزوار گفت: مسوولان خدمات و دستاوردهای صورت گرفته را با مدرک و مستند به مردم اطلاع رسانی کنند و با حضور بیشتر بین مردم صادقانه با آنان سخن بگویند .

حجت الاسلام والمسلمین مقیسه افزود: همچنین یکی دیگر از مولفه های امیدآفرینی، اعتماد عمومی مردم است به اجزای حاکمیت، تصمیم‌سازان، سیاستمداران، قانون‌گذاران و ناظران حکومتی، زیرا امید عمومی در بستر اعتماد اجتماعی شکل می گیرد.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته محیط زیست افزود: محیط زیست مربوط به آحاد جامعه است و باید با آموزش و مشارکت عمومی، زمینه حفاظت همگانی از محیط زیست فراهم شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.