اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 دي 1390 / کد مطلب: 1445 / نظرات: 0


مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در ششتمد سبزوار بر گزار شد


مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در ششتمد سبزوار بر گزار شد   مراسم گرامیداشت حماسه نهم دیماه پنج شنبه شب با حضور مسوولان و مردم خداجو و ولایتمدار ششتمد سبزوار برگزار شد. 
   
 رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در این مراسم معنوی در سخنانی گفت: مردم ما مردم بسیار با بصیرتی هستند كه علی مقتدر و مظلوم زمان خود را تنها نگذاشتند.

حجت الاسلام 'فاطمیان ' افزود: با بررسی وقایع مختلف انقلاب بویژه آشوب ها و فتنه ها متوجه می شویم تمامی این مشكلات با فرارسیدن محرم حسینی به اتمام رسیده و مردم در این گونه مراسم طومار بدخواهان نظام را درهم پیچیده اند.

وی ادامه داد: اگر به وقایع دهه 60 نگاه كنیم می بینیم با حضور مردم ولایتمدار با اینكه نظام ما نوپا و درگیر جنگ با دشمنان متعدد بود ولی با حضور مردم با بصیرت هیچ اتفاق خاصی برای جمهوری اسلامی نیفتاد و بلكه مردم از این آزمون نمره بسیار خوبی گرفتند.

وی ادامه داد: در سال 88 نیز مردم طبق روال همیشه و با گرایشهای مختلفی سیاسی و فكری حماسه عظیمی را رقم زدند و تا آنجا كه صحنه انتخابات بود مردم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

این مسوول ادامه داد: قطعا در انتخابات پیش رو هم مردم عزیز این گونه خواهند بود و به كاندیداهای مورد حمایت خود كه توسط شورای نگهبان تأئید صلاحیت شده اند رأی خواهند داد.

وی افزود: بعد از روز انتخابات، صحنه رقابت انتخابات بایستی به صحنه رفاقت و دوستی ها تبدیل شود و هر كسی كه رأی آورد مورد قبول همه ما خواهد بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در بخشی از سخنانش افزود: در نهم دیماه 88 خروش عظیم مردمی از همه قشرها و گروهها را شاهد بودیم كه كمتر كسی در بعد از انقلاب این چنین حركت مردمی را به چشم دیده بود.

در پایان مداحان اهل بیت به مناسبت شام شهادت حضرت رقیه به نوحه سرایی پرداختند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.