اخبار سبزوار پيام : حوادث





اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 19 خرداد 1399 / کد مطلب: 14206 / نظرات: 0


چهار نفر از اتباع افغانستانی مصدوم شده در حادثه رانندگی از بیمارستان سبزوار مرخص شدند


چهار نفر از اتباع افغانستانی مصدوم شده در حادثه رانندگی از بیمارستان سبزوار مرخص شدند
چهار نفر از اتباع افغانستانی مصدوم شده در حادثه رانندگی امروز (دوشنبه)، از بیمارستان سبزوار ترخیص شده و سه مصدوم دیگر تحت مراقبت قرار دارند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: در تصادف بامداد امروز خودرو سواری پژو با یک دستگاه خودرو خاور در جاده شاهرود - سبزوار، چهار نفر سر صحنه جان باختند و هشت نفر نیز مصدوم شدند که همه آنها از اتباع کشور افغانستان هستند.

دکتر عباس کافی با بیان اینکه پس از وقوع این حادثه کارشناسان ستاد فرماندهی عملیات بحران سبزوار سر صحنه حاضر شدند افزود: یک نفر از مصدومین این حادثه به طور سرپایی درمان و هفت مصدوم دیگر با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امدادی سبزوار انتقال یافتند.

وی ادامه داد: چهار نفر از مصدومین پس از ارائه خدمات درمانی و اطمینان از سلامت کامل آنان از بیمارستان سبزوار ترخیص شده، ۲ مصدوم در بخش داخلی و یک نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه (آی.سی.یو) این بیمارستان تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: تیم عملیات اورژانس و کادر درمانی بیمارستان امدادی شهید بهشتی این شهرستان خدمات درمانی مطلوب و شایسته به این مصدومان ارائه کردند.

۲۸ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۳۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتورآمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.