اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 خرداد 1397 / کد مطلب: 12958 / نظرات: 0

فرمانده انتظامی سبزوار:


تبعیت محض از قرآن، راهکار مقابله با مشکلات کشور


تبعیت محض از قرآن راهکار مقابله با مشکلات کشور  فرمانده انتظامی سبزوار با تأکید بر اینکه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور تبعیت محض از قرآن است با سفارش به دولت‌مردان کشورمان، گفت: اتحاد همه اقشار و آحاد جامعه در مقابل توطئه‌های دشمنان، نقشه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند.

 به گزارش ایکنا، مردم روزه‌دار شهرستان سبزوار یک‌بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به تمام جهانیان ثابت کردند که گوش به فرمان رهبری هستند و آرمان‌های امام خمینی(ره) برای حمایت از مستضعفان جهان و فلسطین را از یاد نبرده و همیشه پای در رکاب رهبری آماده نبرد با دشمنان اسلام هستند.

در ادامه این مراسم روزه‌داران با طی کردن خیابان شهدا در حالی که پلاکاردهایی در حمایت از سخنان رهبر معظم انقلاب و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، فلسطین و آرمان‌های امام راحل در دست داشتند با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل در مصلی نماز جمعه حاضر شدند.
جمعیت حاضر در مصلی آن‌قدر زیاد بود که مردم برای اقامه نماز جمعه مجبور شدند در هوای بارانی در محوطه و صحن مصلی نماز را به جماعت اقامه کنند.
سرهنگ سیدمحمد هاشم‌زاده هاشمی، فرمانده انتظامی سبزوار در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان با اشاره به جنایات اسرائیل از زمان تأسیسش توسط ایادی استعماری، اظهار کرد: بنا بر آیات قرآن، دشمن‌ترین انسان‌ها نسبت به مسمانان، مشرکان هستند و بنا بر آیه ۱۸۶ سوره آل عمران امت اسلام از دست مشرکین آزار و اذیت می‌بینند و مسلمانان در معرض امتحان‌های الهی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه قرآن، کلام خدا و متعلق به یک نسل نیست و برای همه دوران‌ها نوشته شده است، افزود: کشور اسرائیل، توسط انگلیس و طرفداران‌شان با هدف اشغال سرزمین‌های مسلمانان از نیل تا فرات تأسیس شده و تاکنون با حمایت‌های آمریکا توانسته‌ است با جنگ بر علیه مسلمانان و فلسطینیان حدود ۷ میلیون نفر از مسلمانان فلسطین را از خانه و کاشانه خودشان آواره کنند و دهها هزار نفر از آن‌ها را قتل عام کند.
هاشمی با بیان اینکه دو درصد جمعیت یهودیان آمریکا بر ۹۸ درصد مردم این کشور حکومت می‌کنند و از زمان نیکسون باید تمام روسای جمهور کشور آمریکا حامی اسرائیل باشند و به آن‌ها کمک کنند، عنوان کرد: در اروپا یهودیان شصت سازمان برای حمایت از اسرائیل و یهودیان ایجاد کرده‌اند و با تسلط بر خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دنیا خودشان را مظلوم نشان می‌دهند در حالی که بدترین کشتار و جنایت‌ها را در طول تاریخ انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهر تل‌آویو در اسرائیل پرگناه ترین و بدترین شهر جهان از نظر تجاوز و منافی عفت است، اضافه کرد: صدا وسیمای آمریکا در تصرف صهیونیست‌ها است و با تبلیغ و ترویج همجنس‌گرایی و ساخت فیلم‌های دلخواه خودشان به دنبال ترویج فرهنگ و گسترش تفکر دلخواه‌شان هستند.
فرمانده انتظامی سبزوار با تأکید بر اینکه جد آل سعود و اسرائیل هر دو یکی است و هر دو بر علیه اسلام در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: آل سعود با انجام انواع جنایت‌ها در پوشش خادم الحرمین خودش را معرفی کرده و سالانه میلیون‌ها دلار برای اسلام هراسی و ایران هراسی در دنیا هزینه می‌کنند.

هاشمی با تأکید بر اینکه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور، تبعیت محض از قرآن است با سفارش به دولت‌مردان کشورمان، گفت: اتحاد همه اقشار و آحاد جامعه در مقابل توطئه‌های دشمنان نقشه آن‌ها را از جمله اهداف انگلستان را که به دنبال سیاست« تفرقه بیانداز و حکومت کن » را خنثی می‌کند.
وی، راهکار سوم مقابله با دشمنان اسلام را تکیه بر توان داخلی بیان کرده و اضافه کرد: جلوگیری از نفوذ دشمن در بخش‌های مختلف جامعه و پیروی از رهبری معظم انقلاب از راهکاری دیگری برای خنثی سازی نقشه‌های دشمنان برای رسیدن به اهداف‌شان است.
همچنین به گزارش ایرنا ،فرمانده انتظامی سبزوار گفت: ترامپ ملعبه دست صهیونیستها و مجری سیاست های رژیم اشغالگر قدس است.

سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی روز جمعه در اجتماع پرشور راهپیمایان روز قدس در سبزوار افزود: هدف رئیس جمهوری آمریکا از انتقال سفارت کشورش به قدس، ضربه زدن به اسلام است.
وی اظهار کرد: رئیس جمهوری آمریکا فرامین صهیونیست ها را در منطقه خاورمیانه اجرا می کند.
وی با اشاره به نفوذ صهیونیست ها در بدنه دولت آمریکا گفت: اکنون صهیونیست ها بازار جواهر، پوشاک و رسانه های آمریکا را در اختیار دارند و از آنها در راستای اهداف شوم خود بهره می برند.
سرهنگ هاشمی افزود: ساخت فیلم های ضد اسلامی هالیوودی و تولید محتوای غیر اخلاقی در شبکه های مختلف ماهواره ای از سوی صهیونیست ها با هدف تضعیف اسلام و انقلاب اسلامی صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: از سوی دیگر نقشه آمریکا در قبال کمک بلاعوض چند هزار میلیون دلاری در سال به صهیونیست ها، رواج ایران هراسی و رونق بازار فروش تسلیحات آنها در منطقه است.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی حاصل استکبار جهانی و رمز بقای آن اختلاف کشورهای اسلامی است، گفت: استکبار از وحدت جهان اسلام هراس دارد زیرا همدلی مسلمانان موجب ضعف صهیونیستها می شود.
سرهنگ هاشمی افزود: راه حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی، تابعیت از قرآن، پیروی عملی از فرامین ولایت فقیه، انسجام ملی، مراقبت از جریان نفوذ و تکیه بر توان داخلی است.
در این مراسم هزاران نفر از اقشار مختلف مردم سبزوار از میدان کارگر این شهر تا جایگاه نماز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشته و با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.