اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 فروردين 1397 / کد مطلب: 12855 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


ملت ایران اسلامی نباید حمایت از سپاه پاسداران را فراموش کنند


ملت ایران اسلامی نباید حمایت از سپاه پاسداران را فراموش کنند
امام‌جمعه سبزوار با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن علیه فعالیت‌های انقلابی سپاه پاسداران، گفت: ملت ایران اسلامی نباید حمایت از سپاه پاسداران را فراموش کنند و امروزه دشمنان با تخریب سپاه به دنبال ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در میان مردم است.

 حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سبزوار با اشاره به گرامیداشت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار؛ اظهار کرد: پس از فرمان امام خمینی(ره) در سال 1358 شورای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد و جوانان دلیر، شجاع و متدین کشور در مجموعه انقلابی سپاه جذب شدند.

وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی همراه با دیگر نیروهای مسلح در مقابل توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب ایستادگی کردند و برای برقراری نظم و امنیت جامعه اسلامی به میدان نبرد با دشمنان و منافقین رفتند.

امام‌جمعه سبزوار خنثی‌سازی کودتاهای متعدد، حضور در مناطق قومیتی گرفتار با قائله تجزیه‌طلبی، حفاظت از شخصیت‌های انقلاب و دفاع از حریم هوایی کشور مقابله با فتنه خاورمیانه را از مهم‌ترین خدمات سپاه پاسداران طی 40 سال اخیر دانست.

مقیسه بیان کرد: کشورهای مستکبر جهانی برای ایجاد ناامنی در منطقه خاورمیانه گروهم تروریستی داعش را ایجاد کردند و نیروهای سپاه قدس پاسداران بااقتدار پس از چندین سال نبرد فتنه داعش در خاورمیانه را به لطف خداوند متعال خاموش کردند.

وی بابیان اینکه سپاه پاسداران در مقابله با جنگ‌های اقتصادی دشمنان حضور مقتدرانه داشته است، تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران درزمینهٔ مقابله با جنگ اقتصادی دشمن رشادت و افتخارات بسیاری را برجای گذاشته است و مدیریت پروژه‌های عمرانی کلان همانند پروژه‌های استخراج گاز و نفت پارس جنوبی را بر عهده دارد.

امام‌جمعه سبزوار با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن علیه فعالیت‌های انقلابی سپاه پاسداران، یادآور شد: ملت ایران اسلامی نباید حمایت از سپاه پاسداران را فراموش کنند و امروزه دشمنان با تخریب سپاه به دنبال ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در میان مردم است.

مقیسه همچنین با اشاره به ولادت حضرت عباس(ع) و روز گرامیداشت جانبار، گفت: جانبازان نظام جمهوری اسلامی چندین سال در بستر مانده‌اند و این سرمایه‌های کشور اعضا و جوارح خود را برای امنیت، حفظ انقلاب و عظمت ایران اسلامی داده‌اند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.