اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 آذر 1390 / کد مطلب: 1271 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


سرنگونی هواپیمای جاسوسی رسوایی دیگری برای آمریكاست


سرنگونی هواپیمای جاسوسی رسوایی دیگری برای آمریكاست  امام جمعه سبزوار گفت : سرنگونی و به غنیمت گرفتن هواپیمای مدرن جاسوسی بدون سرنشین آمریكا توسط كشورمان رسوایی دیگری برای آمریكاست. 
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین 'غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار رسوایی آمریكا در ماجرای طبس و نقش امداد الهی در آن را هم یادآور شد.

وی به مناسبت 19 آذر سالروز تشكیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل (ره) در سال 63 اظهار داشت: اگر بتوانیم فرهنگ عمومی را در چارچوب قرآن و عترت پیاده كنیم هیچ یك از قدرت ها نمی توانند بر ما غلبه یابند.

وی فرهنگ عمومی كشور را دارای مهمترین نقش در برنامه ریزی نظام فرهنگی دانست و اضافه كرد: آنچه تا كنون سبب شده انقلاب ما پیروز باشد شعارهای قرآنی شما ملت و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

خطیب جمعه سبزوار همچنین هشدار داد: آنچه را دشمنان هدف قرار داده اند نقطه خطری است كه باید در مورد آن مراقب بود.

وی جنگ نرم دشمن ، فعالیت شبكه های خارجی در رابطه با مد لباس و كار دشمن در این مورد را متذكر شد و افزود:برهنگی و اختلاط زن و مرد یكی از برنامه های فرهنگ غربی است كه ملت مسلمان باید از این فرهنگ دوری كند.

وی بودجه های میلیاردی آمریكا برای جنگ نرم علیه كشورمان را یادآور شد و ادامه داد: حوزه های علمیه ،علما ، خطبا ، اساتید ، دانشجویان و آموزش پرورش و ... همه در این حوزه مسوولیت سنگینی دارند كه اگر برای این جهت كه واجب و وظیفه است دست به دست هم دهیم موفق می شویم.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: اگر روی فرهنگ عمومی كار نكنیم در توسعه در دیگر حوزه ها از جمله اقتصادی هم عقب می مانیم.

امام جمعه سبزوار همچنین تصویب اعلامیه حقوق بشر در سازمان ملل متحد و روزجهانی حقوق بشر را یادآور شد و گفت: در اعلامیه جهانی حقوق بشر تنها چیزی كه وجود ندارد خداست و طرفداران حقوق بشر غربی در واقع طرفدار یك مكتب الحادی هستند.

وی با اظهار اینكه طبق قرآن بدترین جنبندگان و درندگان آنهایی هستند كه از خداوند فاصله گرفته اند خاطر نشان كرد: تكیه امام راحل (ره) بر روی برنامه های فرهنگی و اسلامی و شورای انقلاب فرهنگی برای همین است.

حجت الاسلام ابراهیمی در مورد حضور بانوان به شكل بدحجاب و آرایش كرده در مراسم عزاداری ایام محرم هم تذكر داد .
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.