اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 بهمن 1395 / کد مطلب: 12100 / نظرات: 0

فرمانده سپاه سبزوار:


ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ گستاخی آمریکا را می دهد


ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ گستاخی آمریکا را می دهد  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: ملت ایران با حضور گسترده و نمایش وحدت و همدلی در راهپیمایی 22 بهمن جواب گستاخی آمریکا را می دهد.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنی دولت آمریکا با ملت ایران تمام شدنی نیست و دولت های مختلف آمریکا به شکل های گوناگون دشمنی خود را با ایران نشان داده اند.
وی اظهار کرد: علت مخالفت آمریکا با انقلاب اسلامی ایران، مسئله هسته ای، موشکی و حقوق بشر نیست بلکه علت اصلی این دشمنی ایستادگی ایران در مقابل استکبار است.
وی گفت: رئیس جمهوری جدید آمریکا در سیاست و مسائل دیپلماتیک تازه کار است و با وضع تحریم ها واقعیت دولت، جامعه و سیستم فاسد آمریکا را آشکار کرد.
سرهنگ مظلوم افزود: تهدیدات رئیس جمهوری پیشین آمریکا به شیوه نرم بود و دولت جدید با استفاده از روش های دیگر دشمنی با نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد.
وی اظهار کرد: تحریم اقتصادی و هجوم نرم فرهنگی راهبردهای اصلی دشمنان انقلاب اسلامی برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی است.
وی گفت: استقلال دفاعی، اقتصادی و علمی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که با وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه حاصل شد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار افزود: پیام انقلاب اسلامی اتحاد ملت های مسلمان و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است و امروز انقلاب اسلامی به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.
وی ادامه داد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و آشنا کردن نسل نوجوان و جوان کشور با انقلاب اسلامی است.
وی اظهار کرد: مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران یکبار دیگر با حضور حماسی خود در جشن انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن، توطئه دشمنان را خنثی می کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.