اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 21 شهريور 1395 / کد مطلب: 11260 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


شایعه تعطیلی دفتر سرمایه گذاری سبزوار صحت ندارد


شایعه تعطیلی دفتر سرمایه گذاری سبزوار صحت ندارد  فرماندار ویژه سبزوار گفت: دفتر سرمایه گذاری سبزوار به دلیل تغییر کاربری خانه تاریخی ترشیزی‌ها به فرمانداری منتقل شده و شایعه تعطیلی این دفتر صحت ندارد.
احمد برادران افزود: وب سایت دفتر سرمایه گذاری شهرستان در راستای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و همسان سازی اطلاعات طرح های سرمایه گذاری مورد نیاز سرمایه گذاران به فعالیت خود ادامه می دهد.
وی اظهارکرد: کتاب فرصت های سرمایه گذاری با هدف معرفی ظرفیت های صنعتی، معدنی و کشاورزی تدوین شده و سیستم نرم افزاری پنچره واحد خدمات سرمایه گذاری نیز برای مراجعه سرمایه گذاران و ارائه درخواست و صدور مجوزهای لازم فعال است.
برادران با بیان اینکه سبزوار به ‌عنوان یک پل اقتصادی در ارتباط با کشورهای آسیای میانه است، گفت: این دفتر نقش مهمی در معرفی قابلیت‌ها، مزیت‌های اقتصادی، ظرفیت‌های صنعتی، معدنی، هدایت و جذب سرمایه ‌گذاران خارجی و داخلی دارد.
وی اضافه کرد: در یک سال گذشته سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در این شهرستان شناسایی شدند که در این بین سرمایه گذاران خارج از کشور نیز علاقه خود برای سرمایه گذاری در بخش معدنی و صنعتی شهرستان را اعلام کردند.
فرماندار سبزوار افزود: تعداد کارشناسان دفتر سرمایه گذاری افزایش می یابد و برای آنها دوره آموزشی برگزار می شود و دفتر سرمایه گذاری شهرستان به زودی به محلی خارج از مجموعه فرمانداری منتقل می شود.
با دریافت مجوز نمایندگی مرکز خدمات سرمایه گذاری سبزوار، دفتر سرمایه گذاری در شهریور سال گذشته با هم افزایی دستگاههای اجرایی شهرستان در جهت توسعه عمرانی صنعتی شهرستان ایجاد شد.
چندی بیش رسانه های محلی مدعی شده بودند این دفتر تعطیل شده است.منبع ایرنا.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.