اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 تير 1395 / کد مطلب: 11002 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


مقاومت اسلامی امروز ریشه در روز قدس دارد


مقاومت اسلامی امروز ریشه در روز قدس دارد معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: تشکیل مقاومت اسلامی در کشورهای لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن و ایستادگی آنها در برابر دشمن ریشه در روز قدس دارد.
 احمد برادران  در جمع مسئولان اجرایی سبزوار افزود: امام راحل پیش بینی درست از آینده دنیای اسلام داشتند و بر همین اساس روز قدس را به عنوان سنگری محکم و مستحکم در برابر حرکت های دشمن نامگذاری کردند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی مقاومت اسلامی در سراسر جهان اسلام است اظهار کرد: مردم سبزوار در راهپیمایی روز قدس امسال باشکوهتر از سال ‌های گذشته شرکت می ‌کنند.
وی گفت: امروز وقتی مردم در سراسر جهان برای حضور در مراسم روز قدس با دهان روزه حضور پیدا می کنند به آینده نگری و ژرف نگری امام راحل درباره مسائل فلسطین و جهان اسلام پی می بریم.
برادران افزود: موضوع فلسطین جزء جدا نشدنی تفکر انقلاب اسلامی بوده و این موضوع امروز تبدیل به حیاتی ترین و مهمترین مسئله برای جهان اسلام شده است.
وی با بیان اینکه مراسم روز قدس از مرزهای جمهوری اسلامی عبور کرده و امروز در قلب اروپا و آمریکا به صورت بسیار زیبا برگزار می ‌شود گفت: این تفکر و اندیشه قدرتمند امام راحل امروز تبدیل به یک فرهنگ با نام مقاومت اسلامی در سراسر جهان شده است.
وی ادامه داد: یکی از اهداف تشکیل گروه های تروریستی چون داعش مخدوش کردن چهره مقاومت اسلامی و مصادره آن به نفع استکبار بود که حضور مردم به عنوان حامیان جریان واقعی مقاومت اسلامی سبب می شود این توطئه استکباری خنثی شود. منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.