اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 تير 1395 / کد مطلب: 10999 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


روز قدس پشتوانه فرهنگی مبارزه با رژیم صهیونیستی است


روز قدس پشتوانه فرهنگی مبارزه با رژیم صهیونیستی است  امام جمعه سبزوار گفت: روز قدس پشتوانه فرهنگی برای مبارزه با رژیم صیهونیستی است و گروه های جهادی به پشتوانه این فرهنگ در برابر دشمن می ایستند.
 حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در جمع مسئولان اجرایی سبزوار افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز موضوع فلسطین به مهمترین و نخستین مسئله جهان اسلام تبدیل شده است.
وی اظهار کرد: تشکیل گروه های تکفیری چون داعش در راستای تحقق اهداف رژیم صهیونیستی برای کمرنگ کردن موضوع فلسطین صورت گرفت.
وی خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شد و گفت: مردم باید با حضور با شکوه خود در این همایش ملی یکبار دیگر دشمنان را مایوس و ناامیدکنند.
امام جمعه سبزوار با بیان اینکه روز قدس مظهر عظمت اسلام و مسلمین است افزود: امروز حضور در راهپیمایی روز قدس تبدیل به یک نماد وحدت و اتحاد برای مسلمانان شده است.
وی ادامه داد: امام راحل بر وحدت امت اسلامی تاکید داشتند و روز قدس را در راستای شکل گیری این وحدت برای مبارزه با رژیم صهیونیستی تعیین کردند.
وی با تأکید بر اهمیت روز قدس اظهار کرد: پیروزی مردم فلسطین با اتحاد همه کشورهای اسلامی علیه مستکبران حاصل می شود لذا بر همه مسلمانان جهان واجب است که روز قدس را حفظ کرده و زنده نگه دارند.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت : مردم با شرکت باشکوه در این آیین بار دیگر ضمن تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب برگ زرینی در حمایت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ثبت می کنند. منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.