اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 تير 1395 / کد مطلب: 10992 / نظرات: 0


شهید بهشتی پشتوانه محکم برای انقلاب بود


شهید بهشتی پشتوانه محکم برای انقلاب بود  رئیس اداره دادگستری سبزوار گفت: آیت الله شهید دکتر بهشتی پشتوانه محکم برای انقلاب بود و شهادت ایشان در سخت ترین روز های انقلاب نوعی خسارت برای کشور محسوب می شود.
 حجت الاسلام مهدی سیدآبادی در مراسم گرامیداشت یاد آیت الله شهید دکتر سید محمد بهشتی و یاران باوفایش، یاد و خاطره شهدای هفتم تیر را گرامی داشت و افزود: شهید بهشتی از همان ابتدای انقلاب اسلامی در کنار امام راحل بود و در حل سخت ترین مشکلات کشور نقش بسزایی داشت.
وی با بیان اینکه ایشان همواره از سوی گروه های نفاق مورد آماج بدترین تهمت ها، توهین ها و اتهامات بود اظهار کرد: شهادت این شهید بزرگوار چهره گروهک های تروریستی را افشا کرد.
وی با اشاره به کاهش زمان رسیدگی به پرونده های این اداره گفت: با افزایش نیرو، تعداد پرونده های موجود شعب کیفری و غیر کیفری این اداره بسیار کاهش یافته است.
حجت الاسلام سید آبادی افزود: طی یک سال گذشته شاهد کاهش 17 درصدی تعداد پرونده های موجود دادگستری سبزوار بوده ایم.
وی اظهار کرد: با همکاری قضات و اداره بهزیستی سبزوار در طول یکسال گذشته آمار طلاق در این شهرستان 17.5 درصد کاهش یافت.
وی با اشاره به راه اندازی نخستین دفتر الکترونیکی ثبت معاملات ملکی در سبزوار گفت: از ابتدای تیر ماه امسال هرگونه خرید و فروش املاک و اموال غیر منقول باید در سامانه الکترونیکی این دفتر به ثبت برسد.
در این مراسم امام جمعه، فرماندار، روحانیون، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.