اخبار سبزوار پيام : حوادث





اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 7 تير 1395 / کد مطلب: 10991 / نظرات: 0


یک پلیس در خوشاب جان کودک 10ساله را از مرگ نجات داد


یک پلیس در خوشاب جان کودک 10ساله را از مرگ نجات داد
فرمانده انتظامی خوشاب گفت: فرمانده کلانتری این شهرستان جان کودک 10 ساله ای را از مرگ حتمی نجات داد.
سرهنگ اسماعیل کلاته اظهار کرد: این کودک دیروز به قصد آب تنی به استخری مربوط به شهرداری سلطان آباد، در سه کیلومتری مرکز شهرستان رفته بود که به علت عدم آشنایی با فن شنا و از سویی عمق زیاد آب، در استخر گرفتار شده بود که با تلاش این پلیس فداکار از غرق نجات یافت.
وی افزود: رئیس کلانتری خوشاب که قبل از نیروهای امدادی در محل حادثه حضور یافته بود برای نجات کودک به درون استخر پریده و بعد از دقایقی جست و جو وی را از گل و لای کف استخر بیرون کشیده بود.
وی افزود: نیروهای اورژانس 115 کودک را به بیمارستان خوشاب منتقل کرده و با انجام اقدامات اولیه متوجه وجود علائم حیاتی و ضربان قلب وی شده بودند که وی را برای انجام اقدامات تکمیلی به بیمارستان سبزوار منتقل کردند.
سرهنگ کلاته افزود: طبق گفته شاهدان حادثه و کارشناسان اورژانس خوشاب تعلل در نجات این کودک به طور یقین منجر به مرگ وی می شد.
مرتضی رهنما، شهردار سلطان آباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مدعی شد که پیرامون این استخر، که محل ذخیره آب مورد استفاده برای آبیاری فضای سبز شهر است، دارای فنس و حصارکشی بوده که برخی افراد به طور غیرقانونی با شکستن قفل در، وارد آن می شوند. منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.