اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 تير 1394 / کد مطلب: 10018 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


شهید بهشتی انسانی مبارز، وارسته و ممتاز بود


شهید بهشتی انسانی مبارز وارسته و ممتاز بود سبزوار پیام - امام جمعه سبزوار گفت: شهید آیت الله دکتر سید محمد بهشتی، شخصیتی مبارز، وارسته و ممتاز بود.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه سبزوار هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و یارانش را گرامی داشت و افزود: بسیاری از افرادی که در حادثه هفتم تیر ماه سال 1360 به شهادت رسیدند از بزرگان انقلاب و یاران امام خمینی (ره) بودند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی امانتی در دست همه ما می باشد که باید سعی کنیم آن را به خوبی حفظ کرده و به صاحب واقعی آن حضرت امام زمان (عج) بسپاریم.

امام جمعه سبزوار همچنین به فضیلت های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: یکی از اثرات ماه مبارک رمضان اخلاص در کارها، پاکی و تمرین برای تقوا است.

وی با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) افزود: ایشان بانوی بزرگواری بودند که خدمتشان به اسلام کم نظیر بود و ثروت خود را در راه گسترش اسلام هزینه نمودند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اثرات مخرب مواد مخدر در جامعه گفت: برای ریشه کن کردن مواد مخدر باید فکر اساسی و ریشه ای داشته باشیم. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.