حرف مردم در سبزوار پيام





حرف مردم / تاریخ: 10 تير 1391 / کد مطلب: 2857 / نظرات: 1

حرف مردم:


گلايه دانش آموزان از مسئولان آموزش و پرورش + جوابیه آموزش و پرورش سبزوار


تعدادي از دانش آموزان روستاي باغجر با مراحعه به خبرنگار ما مدعي بودند كه براي ثبت نام در رشته علوم انساني به آموزش و پرورش مراحعه كرده ولي مسئولان اظهار داشته اند كه مدارس  در سطح شهر پر شده و بايد به شهرك توحيد برويد و...

جوابیه روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار

ضمن تشكر از درج اخبار و پيگيري دلسوزانه مشكلات مردم شهرمان توسط مسئولان محترم سايت سبزوار پيام در پي درج خبر گلايه دانش آموزان روستاي باغجر به عرض مي رساند به هيچ وجه شخص حقيقي يا حقوقي نمي تواند دانش آموزي را به اجبار در آموزشگاهي مجاب به تحصيل كند لذا شديدا اين خبر و گلايه رد شده و اعلام ميدارد دانش آموزان عزيز روستاي باغجر هم در دبيرستان روستاي خود و هم در هر آموزشگاهي كه رشته علوم انساني داشته باشد مي توانند ادامه تحصيل دهند .
ضمنا اضافه مي گردد ستاد ثبت نام و روابط عمومي آموزش وپرورش سبزوار با شماره تماس 2222028 آماده پاسخگويي به مشكلات همشهريان گرامي و دانش آموزان عزيز مي باشد .

سبزوارپیام : یک مقام آگاه در آموزش و پرورش سبزوار در تماس تلفنی با خبرنگار ما گفت : فردی غیر مسئول دانش آموزان مذکور را راهنمایی کرده و با وی برخورد شده و پیگیری هایی در این خصوص انجام شده است .





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.