اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9795 / نظرات: 0


فرماندار سبزوار :آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه پایدار و رشد تعالی جامعه است


فرماندار سبزوار :آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه پایدار و رشد تعالی جامعه است  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت : آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه پایدار و رشد تعالی جامعه است.
 
احمد برادران روز یکشنبه در جمع دبیران مدارس دخترانه دانش و هنرستان 17 شهریور افزود : آموزش و پرورش یک نهاد رسمی و سازمانی مهم است که بایستی به این موضوع توجه جدی شود.

وی به اهمیت و جایگاه معلمان اشاره کرد و یادآورشد: آموزش و پرورش کارکردهای آشکاری در حوزه های مذهبی ، فرهنگی سیاسی ،اقتصادی و انتقال آداب رسوم دارد .

فرماندار سبزوار همچنین موضوع تربیت دینی ، اخلاق مداری ، مهارت های زندگی و ارتباط اجتماعی و شهروندی را از مسایلی دانست که باید در آموزش و پرورش به آن توجه بیشتری شود .

وی با بیان اینکه راه توسعه کشور در آموزش و پرورش است ،افزود: دولت یازدهم رویکرد خوبی به آموزش و پرورش دارد و پرداختن به موضوع و چالش های این وزارتخانه به نوعی توجه به آینده کشور است .

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع دبیران و دانش آموزان دبیرستان دخترانه دانش این شهرستان گفت : معلمان با هدایت ، رهبری و آموختن در سرنوشت و توسعه کشور نقش مهم و موثری ایفا می کنند.

رمضانعلی سبحانی فر افزود: دانش آموزان با پشتکار در درس و تحصیل ،آینده خوب و کشوری آباد، آزاد و سربلند برای جمهوری اسلامی به ارمغان خواهید آورد.

وی همچنین تحصیل کرده بیکار در جامعه را آفت بزرگی دانست و افزود : نگاه آموزش و پرورش بایستی تربیتی و مهارت ورزی و کاربردی باشد .

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت : در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش معیشت ، منزلت و مهارت معلمان مورد توجه است.

وی افزود: جامعه در صورتی توسعه و پیشرفت می یابد که به موضوع آموزش و پرورش توجه کنیم .ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.