اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9759 / نظرات: 0


50 درصد مددجویان سبزوار توانایی مشارکت در تولید ملی را دارند



سبزوار پیام - مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار گفت: 50 درصد از مردان و زنان سرپرست خانواده تحت پوشش این نهاد در صورت حمایت و پشتیبانی مالی توانایی ایجاد اشتغال و مشارکت در تولید ملی را دارند .

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، سید حسین کرابی افزود: هم اکنون 10 هزار و 850 خانوار در این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام راحل می باشند که بیشتر آنها زن هستند.

وی به منظور توانمند کردن مددجویان و زنان و مردان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد از بانکها و دستگاههای مرتبط خواست تا شرایط ، امکانات و تسهیلات مورد نیاز را برای این افراد فراهم کنند تا وارد بازار کار و تولید شوند.

کرابی گفت : با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه های خصوصی در این خصوص اقداماتی انجام شده تا مددجویان بعد از پایان دوره های آموزشی توانایی ورود به بازار کار را داشته باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار افزود: 300 میلیون کمک بلاعوض طی ماه گذشته به 60 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.

وی اظهار کرد: این مبلغ در قالب بهسازی فضاهای خودکفایی نظیر طرح های قالیبافی، دامداری و طرح های صنفی بانوان و آقایان به مددجویان ارائه شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: 381 طرح اشتغالزایی طی سال گذشته برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در این شهرستان اجرا شده است.

وی بیان کرد: 45 میلیارد و 850 میلیون ریال در سال 93 تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک های عامل و نیز هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی این نهاد به متقاضیان پرداخت شده است .

کرابی گفت : تاکنون پنج هزار و 513 طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد سبزوار در زمینه های مختلف تولیدی ، صنعتی ، صنایع دستی، دامداری ، کشاورزی و ... اجرا شده است.

بیش از 10 هزار و 850 خانوار با جمعیتی حدود 22 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سبزوار هستند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.