اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 مهر 1393 / کد مطلب: 9439 / نظرات: 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار:


دفاع مقدس سند افتخار و هویت ملی ایران اسلامی است


دفاع مقدس سند افتخار و هویت ملی ایران اسلامی است سبزوارپیام – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار دفاع مقدس را سند افتخار و هویت ملی ایران اسلامی دانست و گفت: همه باید برای حفظ و اشاعه این فرهنگ در سطح جامعه و انتقال آن به نسل آینده تلاش کنیم .

به گزارش "سبزوارپیام" به نقل ازایرنا ، سرهنگ پاسدار امین اله مظلوم در مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر بسیج دانشجویی سبزوار افزود : باید فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه دوران دفاع مقدس با ابزارهای مختلف فرهنگ و هنر در جامعه ترویج و نهادینه شود تا همواره در بین اذهان زنده بماند.

وی دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی به ویژه ارزش های هشت سال دفاع مقدس را یک وظیفه ملی و همگانی دانست و گفت: اکنون وظیفه تمام مسوولان اجرایی و آحاد مختلف مردم این است که ضمن پاسداری هوشیارانه و همه جانبه از قداست خون شهیدان ، اشاعه دهنده دستاوردها و آرمان های متعالی آنان نیز باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار اشاعه فرهنگ دفاع مقدس را نیاز ضروری جامعه عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار مظلوم ادامه داد : جاری شدن فرهنگ دفاع مقدس در قالب ارزش هایی چون وحدت ، وفاق ملی و تلاش خستگی ناپذیر می تواند در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار باشد .

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی افزود: نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه همه مردم بویژه نسل جوان جامعه را از این تهاجمات مصون می دارد .

وی با اشاره به فداکاری و سلحشوری رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت : رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با دست خالی، توکل به خدا و پیروی از ولایت فقیه مقابل دشمنان ایستادند و پیروز شدند .

وی با بیان اینکه رژیم بعثی عراق با حمایت استکبار جهانی قصد داشتند هیچ اثری از انقلاب اسلامی بجا نگذارند ، افزود : امروز از رژیم بعثی عراق هیچ اثری بجا نمانده و این پیام انقلاب و بیداری اسلامی است که تا دورترین نقاط دنیا رفته است.

در این مراسم از خدمات عباسعلی اسماعیل آبادی قدردانی و مهندس ابراهیم قارزی به عنوان مدیر دفتر بسیج دانشجویی سبزوار معرفی شد ./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.