اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 1 شهريور 1393 / کد مطلب: 9276 / نظرات: 0


بهره‌برداری از 91 پروژه عمرانی در سبزوار


فرماندار سبزوار از افتتاح بیش از 91 پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
احمد برادران در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه این پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف شهرستان شامل بخش‌ها و روستاها افتتاح می‌شود، اظهار داشت: برای احداث این پروژه‌های عمرانی بیش از 74 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وی با بیان اینکه برای ساخت این پروژه‌ها از منابع مختلفی تامین اعتبار صورت گرفته است، تصریح کرد: پنج پروژه از منابع استانی، هشت پروژه از منابع داخلی، چهار پروژه از محل اعتبارات داخلی - ملی، سه پروژه از منابع ملی و چهار پروژه از محل منابع ملی استانی، دیون و منابع مالی ملی - استانی و داخلی هزینه شده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان سبزوار ادامه داد: بیش از پنج پروژه عمرانی و فرهنگی نیز در بخش روداب به بهره‌برداری می‌رسد که مهم‌ترین آنها برگزاری جشن اتمام برق‌رسانی به روستاهای سبزوار و گاز رسانی به 6 روستای این بخش است.
رئیس شورای تامین شهرستان سبزوار یادآور شد: بیش از 13پروژه عمرانی نیز در بخش ششتمد و روستاهای آن به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به پروژ‌ه‌های مهم در داخل شهرستان نیز گفت: هفته دولت شاهد بهره‌برداری از بخش قلب بیمارستان واسعی، افتتاح بیش از 741 واحد مسکن مهر، بهره‌برداری از مرکز کنترل و ترافیک شهرستان و... هستیم.
فرماندار سبزوار افزود: در این هفته همچنین عملیات اجرایی هفت پروژه عمرانی شامل پروژه تکمیل کشتارگاه دام سبزوارو اجرای طرح آیلند کمربند شرق و... آغاز می‌شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.