اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 خرداد 1393 / کد مطلب: 8797 / نظرات: 0


برخورداری راههای آسفالته روستایی خوشاب از میانگین استانی پایین تر است


سبزوار پیام - فرماندار خوشاب گفت : درصد برخورداری روستاهای بالای 50 خانوار این شهرستان از راه آسفالته از میانگین استانی پایین تر است .
 
به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حسین ابراهیمی کردیانی افزود : درصد برخورداری جمعیت روستایی بالای 50 خانوار شهرستان خوشاب از راه آسفالته حدود 83 درصد و میانگین استانی در این بخش حدود 91 درصد است .

وی اظهار کرد : عقب ماندگی راههای روستایی این شهرستان و رسیدن به میانگین استانی نیازمند توجه جدی مسوولان استانی در این بخش است .

ابراهیمی کردیانی با بیان اینکه از مجموع بیش از390 کیلومتر راههای شهرستان خوشاب ، حدود 300کیلومتر راه روستایی و 92 کیلومتر بین شهری است ، افزود : از مجموع راهها روستایی 162کیلومتر خاکی و 138 کیلومتر آسفالت شده است.

فرماندار خوشاب همچنین با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیتی و جاده ارتباطی آسیای میانه به ترکیه و کشورهای اروپایی گفت : با توجه به اینکه روزانه حجم بالای تردد کامیون ها و تریلی های سنگین را از این محور شاهدیم ولی طی سال های گذشته به مرمت و بهسازی این محور توجه زیادی نشده است.

ابراهیمی کردیانی افزود: هر چند دوبانده شدن محور خوشاب به سبزوار و قوچان در دستور کار قرار گرفته اما از سال 88 به جز شروع 18 کیلومتر از طرف سبزوار برای این محور کاری انجام نشده و به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است .

فرماندار خوشاب با اشاره به اینکه نیاز هست تخصیص اعتبارات به صورت ملی برای این محور تخصیص یابد ، افزود : برای بحث نگهداری و مرمت مسیر این محور برای امسال حدود 60 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه از هفته گذشته پیمانکار کار خود را در این محور آغاز کرده است ، گفت : با این اعتبار 20 کیلومتر از خوشاب به سمت سبزوار و 20 کیلومتر از خوشاب به طرف قوچان روکش آسفالت می شود./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.