اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 4 خرداد 1393 / کد مطلب: 8701 / نظرات: 0


1800 نفر از سبزوار برای زیارت مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند



سبزوار پیام - رییس ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سبزوار گفت: یک هزار و 800 نفر از این شهرستان برای شرکت در مراسم سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی عازم تهران می شوند.
 
به گزارش "سبزوار پیام" علیرضا رادمان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از اعزام این کاروان را تجدید میثاق با امام راحل و آرمان های والای ایشان و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کاروان اعزامی از سبزوار از اقشار مختلف مردم این شهرستان از جمله بسیجیان، دانشجویان، کارمندان و دیگر اقشار هستند، افزود: این کاروان به وسیله 45 دستگاه اتوبوس به تهران اعزام می شوند.

رییس ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سبزوار با تاکید بر ضرورت تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل اظهار داشت: تبین اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی محور برنامه های امسال این ستاد است.

وی با تاکید بر افزایش کیفیت برنامه های ستاد مزبور در سبزوار گفت: عمق بخشی به فعالیت های ستاد در تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل بویژه برای نسل جوان مورد نظر می باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار با اشاره به تشکیل 13 کمیته در ستاد ارتحال امام راحل در این شهرستان افزود: برگزاری همایش فرزندان روح الله، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی از آثار و وصیت نامه امام راحل، راه اندازی دسته های عزاداری با عنوان حرم تا حرم، برگزاری محافل انس با قرآن، توزیع بسته های فرهنگی، توزیع لوح فشرده تبیین اندیشه ها و مبانی فکری امام از جمله برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان است./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.