اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8647 / نظرات: 1

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


خواسته مردم ششتمد و ارتقای آن به شهرستان پیگیری می شود


خواسته مردم ششتمد و ارتقای آن به شهرستان پیگیری می شود  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت : خواسته های مردم ششتمد از جمله ارتقای این شهر به شهرستان را پیگیری می کنیم.
 
به گزارش ایرنا،قاسم شعبانی در جمع شوراهای اسلامی و مسوولان ششتمد، افزود: برای ارتقای ششتمد به شهرستان در سالهای اخیر تلاش های فراوانی انجام شده است و نمایندگان و مسوولان ارشد سبزوار مذاکرات و مکاتبات فراوانی با مسوولان ذیربط انجام داده اند.

وی اظهار کرد: مردم ششتمد مردمی ولایتمداری هستند که از روزهای آغازین انقلاب تاکنون در صحنه های مختلف این نظام را یاری کرده اند.

معاون استاندار خراسان رضوی همچنین خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر ششتمد گفت: انتظار می رود شوراها امسال با توجه به کاهش شدید نزولات آسمانی در مدیریت منابع آب دقت نظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت مصرف در دو حوزه کشاورزی و آب شرب بسیار ضروری است ، افزود: در سالهای 91و 92 شدیدترین کاهش میزان اعتبارات عمرانی را شاهد بودیم که روند نامناسبی را برای پروژه های عمرانی شهرستان سبزوار رقم زد.

معاون استاندار و فرماندار سبزوار ادامه داد: در سال 92 تقریباً هیچ پروژه عمرانی را نتوانستیم شروع کنیم و اندک میزان تخصیص اعتبارات نیز به پرداخت مطالبات پیمانکاران اختصاص یافت.

وی به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با توجه به کمبود پزشک در مراکز درمانی و مشکلات عدیده مردم محروم با نگاه مثبت دولت این مشکل هرچه سریعتر برطرف شود.

شعبانی در مورد گاز رسانی ششتمد در سال گذشته گفت: امیدواریم در آینده با تخصیص اعتبار شاهد گازرسانی به روستاهای دارای شرایط این منطقه باشیم.

بخشدار ششتمد نیز گفت : ششتمد به دلیل گستردگی جغرافیایی مطالبات زیادی دارد و مهم ترین مطالبه مردم ششتمد ابلاغ شهرستان می باشد که امیدواریم این موضوع مهم در دولت تدبیر و امید اتفاق بیفتد.

علیرضا عبدالهی افزود: بی شک استقرار فرمانداری ششتمد توسعه منطقه را سرعت می بخشد و بسیاری از مشکلات عمرانی و خدماتی با سرعت بیشتری مرتفع می گردد.

وی خواستار تکمیل پروژه های راه روستایی ششتمد شد و اظهار کرد: تعدادی از پروژه های راه روستایی این منطقه نیمه تمام است.

وی گفت : چنانچه اعتباری تخصیص نیابد باعث تخریب راه و هدر رفتن اعتبارات سنوات گذشته خواهد شد.

عبدالهی گفت: در بحث آب شرب، سال گذشته چهار روستای این منطقه از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند شدند و امیدواریم امسال با تخصیص اعتبارات شاهد آبرسانی به سایر روستاهای نیازمند منطقه باشیم.

بخشدار ششتمد افزود: نیمه تمام ماندن مرکز درمان بستر ششتمد و عدم احداث سالن ورزشی با توجه به قول های متعدد مسوولان در گذشته از دیگر انتظارات به حق مردم ششتمد است.

وی ادامه داد: ضرورت انتقال دامداری ها به خارج از شهر ، تعریض محور ششتمد ـ سبزوار و رسیدگی به وضعیت حمل و نقل برون شهری ششتمد نیز از نیازهای این شهر محسوب می شود.

در ابتدای این نشست تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی ششتمد مطالبات مردم این منطقه را بیان کردند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.