اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 فروردين 1393 / کد مطلب: 8420 / نظرات: 0


طالبی: طرح مقدماتی قطارشهری سبزوار در دستور کار قرار گرفت


محمدعلی طالبی امروز در حاشیه بازدید از شبکه تاکسی بیسیم سبزوار با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد خطوط شبکه اتوبوس‌رانی سبزوار به لحاظ مالی زیان‌ده است، اظهار داشت: تنها خط شرکت واحد اتوبوسرانی ما در سبزوار روزانه بیش از یک هزار نفر را جابه جا می‌کند و مابقی خطوط زیان‌ده هستند.
وی با بیان اینکه بخشی از حوزه تاکسیرانی سبزوار نیز از فرسودگی ناوگان رنج می‌برد؛ تصریح کرد: خوشبختانه ما در سطح استان خراسان کمترین حجم تاکسی فرسوده داریم که به دلیل توقف طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی این فرسودگی افزایش یافته است.

شهردار سبزوار محرومیت شهر سبزوار از خط قطار شهری و مترو را از دیگر معضلات این شهر دانست و یادآور شد: حمل‌ونقل عمومی در سبزوار متکی بر اتوبوسرانی و تاکسی است که آنها دارای خطرات زیست محیطی و ترافیک بالاست.

این مسئول با بیان اینکه ما نیازمند توسعه بخش‌های مختلف حمل‌ونقل عمومی در سبزوار هستیم؛ خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها نیز زودبازده نیست.

وی با بیان اینکه ما نیازمند یک همدلی همه جانبه توسط بخش دولتی و خصوصی هستیم؛ یادآور شد: قرار بود که در سال گذشته ۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی سبزوار اضافه شود که به دلیل تأمین نشدن اعتبار آن توسط شهرستان‌های دیگر جذب شد.

طالبی گفت: طرح مقدماتی قطارشهری سبزوار در دستور کار قرار گرفته و به محض تکمیل پروژه پیگیر راه‌اندازی آن با کمک نمایندگان مجلس، مسئولان و مردم خواهیم بود. فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.