اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 فروردين 1393 / کد مطلب: 8408 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار: هرجا جهادی عمل کرده‌ایم، دشمن خوار شده است


 امام جمعه سبزوار گفت: شعار سال نشان‌دهنده سیاست‌های راهبردی یک‌ساله کشور است و برای اجرای این سیاست کلان باید جهادی عمل شود.
حجت‌السلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی اظهار داشت: مقام معظم رهبری از چند سال پیش شعارهای هر سال را برمبنای مسائل اقتصادی مطرح می‌کنند و در بخشی از شعار امسال نیز ما می‌بینیم که مسئله مهم اقتصاد جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه شعار هر سال تکمیل‌کننده شعار سال قبل است، یادآور شد: در شعار امسال بر تحقق حماسه اقتصادی تأکید بیشتری شده و باید این حماسه مهم بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شکل گیرد.

امام جمعه سبزوار با اشاره به بخش دوم شعار امسال که در باب مسائل فرهنگی بیان شده، تصریح کرد: منظور مقام معظم رهبری در ارتباط با مسئله فرهنگ، همان توجه به فرهنگ اسلامی است که ایشان از همان دهه ۷۰ نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن تذکراتی داده بودند که متأسفانه مسئولان توجه نکردند.

وی ادامه داد: مسئولان فرهنگی کشور باید نسبت به مسائل فرهنگی کشور سستی نکنند و برای هدایت این عنصر مهم در جامعه سیاستی راهبردی طراحی کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سبزوار با اشاره به بخش سوم شعار امسال نیز یادآور شد: تحقق اهداف و سیاست‌های نظام اسلامی نیازمند عزم جدی مردم و مسئولان است و همه باید در این زمینه جهادی، اما درست عمل کنند.

وی با اشاره به واژه جهاد در بخش سوم شعار نیز گفت: ما در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ثابت کرده‌ایم که هرجا جهادی برای تحقق آرمان‌های انقلاب وارد شده و عمل کرده‌ایم، موفق و پیروز بوده‌ایم و دشمن خوار شده است.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سبزوار با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد الرضا (ع) نیز گفت: ایشان در این سخنرانی در حقیقت سیاست‌های راهبردی نظام را تعیین کردند و مسئولان باید هرچه سریعتر ساز و کارهای این سیاست راهبردی را ایجاد کنند و به دنبال تحقق مطالبات رهبر فرزانه انقلاب باشند.

وی یادآور شد: امام خامنه‌ای (مدظله) در بخشی از سخنان خود به مسئله تولید علم نیز اشاره کردند که این مسئله مهم نیز باید در دستور کار باشد و همچنان بر سرعت آن افزوده شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد شکاف در جامعه است، اظهار داشت: امروز کشور در برهه‌ای حساس از زمان قرار دارد و باید با توجه به فرامین و رهنمودهای رهبری، کسب بصیرت و جهادی‌وار عمل کرده و دشمن را در این زمینه خوار و ذلیل کنیم.
منبع :فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.