اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 فروردين 1393 / کد مطلب: 8405 / نظرات: 0

مدیرعامل جمعیت هلال احمرخراسان رضوی:


تحقق شعار امسال از اولویت کاری هلال احمر است


تحقق شعار امسال از اولویت کاری هلال احمر است  مدیرعامل جمعیت هلال احمرخراسان رضوی گفت : تحقق شعار امسال از اولویت کاری جمعیت هلال احمر این استان است .
 
دکتر سید مجتبی احمدی روز چهار شنبه در حاشیه بازدید از محورهای سبزوار در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مدیریت منابع و استفاده بهینه از امکانات موجود این نهاد از برنامه های اصلی ما در سال 93 می باشد.

وی افزود: در حوزه کاری خود به صورت جدی در جهت تحقق شعار ˈاقتصاد و قرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ برنامه ریزی و تلاش خواهیم کرد.

وی موضوع آموزش را مهم توصیف کرد و گفت : یکی از اولویت های کاری ما بحث آموزش همگانی و تخصصی با رویکرد اقتصاد و فرهنگ خواهد بود.

وی با بیان اینکه موضوع آموزش در شهرستان ها را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد ،افزود: در تمام شهرستان های این استان با رویکرد اقتصادی و فرهنگ این آموزش ها را برگزار خواهیم کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همچنین در گزارشی از فعالیت 38 پایگاه امداد و نجات بین شهری در محورهای این استان خبر داد و گفت : 22 مورد از این پایگاهها ثابت می باشند.

دکتر احمدی در خصوص طرح راهنمایی مسافران نوروزی هم گفت : این طرح در حوزه جوانان و در قالب چادرهای سلامت نوروزی و با رویکرد ایمنی و سلامت و معرفی مناطق دیدنی استان در حال اجرا است .

وی وجود فضا برای رفع خستگی ،کنترل وزن ،فشار خون و تست قند ،کاهش سوانح جاده ای و افزایش بهداشت جسمی زائران و مسافران را از جمله اهداف این طرح دانست.

این مسوول همچنین افزود: 13 خیمه و چادر نماز و چندین ایستگاه و فضای مناسب با عنوان دوستدار کودک نیز برای استفاده کودکان راه اندازی شده است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در مورد طرح ملی امداد و نجات نوروز 93 هم گفت: افزایش آمادگی برای ارایه مطلوب و سریع خدمات به حادثه دیدگان و در راه ماندگان و ایجاد آرامش بین مسافران از جمله اهداف این طرح است.

دکتر احمدی از پوشش قرار دادن امداد هوایی محورهای پرتردد استان هم در ایام نوروز خبر داد و گفت : محورهای پر تردد استان زیر پوشش امداد هوایی قرار دارد.

وی همچنین گفت :حدود 55 درصد از نیروهای طرح ایمنی و سلامت در استان خراسان رضوی به صورت داوطلب مشغول فعالیت هستند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.