اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 اسفند 1392 / کد مطلب: 8290 / نظرات: 0


توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی اورژانس ۱۱۵ سبزوار


توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی اورژانس ۱۱۵ سبزوار سبزوارپیام-مدیر درمان علوم پزشکی سبزوار گفت:افزایش کیفیت خدمات در چارچوب برنامه‌های ساختاری و آموزشی نیز یکی از مهم‌ترین اهداف مدیریت درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است.
به گزارش سبزوارپیام، رضا فروزان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:سبزوار موقعیت استراتژیک خاصی قرار دارد، چرا که در شاهراه ارتباطی و تردد مسافران و راه‌های مواصلاتی چندین شهرستان است و باید مسئولان توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.
فروزان افزود:هر بحرانی دارای چندین مرحله از جمله پیشگیری، آمادگی، مداخله، بازتوانی، پایش و مجددا پیشگیری است.
وی با بیان اینکه در وادی پیشگیری باید پیشقدم شد و اقدامات فرهنگی مناسبی انجام داد، تصریح کرد:به طور قطع و یقین تاثیری که برنامه‌ها و سریال‌های آموزشی در اصلاح فرهنگ عمومی در این چند سال گذاشته، شاهد بوده‌ایم با میلیاردها تومان سرمایه گذاری در توسعه پایگاه‌های اورژانس و اصلاح هندسی جاده‌ها شاید واقع نمی‌شد.
وی از جراید بعنوان بازوی بسیار با نفوذ و مردمی یاد کرد و در عین حال خواستار همکاری و انتقال فرهنگ درون خانواده‌ها شد.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ارائه خدمات را مستلزم آمادگی در قسمت پیش بیمارستانی(اورژانس) و بیمارستانی ( مراکز درمانی بیمار بستر) به عنوان تکمیل کننده حلقه خدمات دانست و اظهار کرد:درک درد و آلام مردم در حوادث احتمالی توسط پرسنل اورژانس 115 امری بدیهی است، اما هموطنان و شهروندان گرامی نیز باید با درک صحیح همکاران و خادمان خود در مراکز فوریت‌های پزشکی این عزیزان را در رسیدن به هدف والای خود یاری کنند.
فروزان در خصوص توسعه کمی و کیفی خدمات اورژانس 115 بیان کرد:قطعا افزایش کیفیت خدمات در چارچوب برنامه‌های ساختاری و آموزشی نیز یکی از مهم‌ترین اهداف مدیریت درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است.
وی ارتقای فرهنگ پیشگیری و عمومی را از اساسی‌ترین مولفه‌ها دانست و بر همکاری سایر نهادهای مرتبط در این خصوص تاکید کرد.
مدیر درمان علوم پزشکی سبزوار از برگزاری نخستین گردهمایی آموزشی بیماری کلیوی در هفته آینده در این شهرستان خبر داد.تسنیم/2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.