اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 اسفند 1392 / کد مطلب: 8282 / نظرات: 0


مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار راه اندازی می‌شود


مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار راه اندازی می‌شود سبزوارپیام-رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت:مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار به زودی از سوی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار راه اندازی می‌شود.
به گزارش سبزوارپیام،هادی شریفان از نگاه ویژه این مرکز به نقاط پرتردد از جمله فرودگاه سبزوار و ایستگاه راه آهن جوین و جغتای خبر داد و اظهار کرد:با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت فرودگاه سبزوار یک ساعت قبل و بعد از هر سورتی پرواز در فرودگاه این شهرستان اکیپی ویژه در محل مذکور استقرار می‌یابد تا نحوه خدمات رسانی و آرامش روحی و روانی مطلوبتر به مسافران ارائه شود.
شریفان بیان کرد:با تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مبنی بر تجهیز و ارتقای کیفیت لوازم و تجهیزات پزشکی در خودروهای آمبولانس ، سعی شده است بهترین و مطلوب‌ترین امکانات از کشورهای خارجی و شرکت‌های معتبر داخلی خریداری شده و تجهیزات قدیمی را معاوضه کنیم.
وی با تاکید بر بحث آموزش به عنوان یکی از ارکان توسعه، تهیه و تولید پمفلت‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی به گروه‌های هدف ویژه و نیز شهروندان، حضور همکاران اورژانس 115 در مدارس و مراکز آموزشی به جهت آموزش دانش آموزان و نصب بنرهای هشدار دهنده و بازدارنده را از جمله فعالیت‌های این مرکز در خصوص گسترش فرهنگ اورژانسی دانست.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار از آمادگی پرسنل و اکیپ‌های ویژه این مرکز برای خدمت رسانی به حوادث احتمالی چهار شنبه آخر سال خبر داد و افزود:کلیه نیروهای این مرکز با تجهیزات کامل بطور آماده باش در پایگاه‌ها و مراکز اورژانس حضور دارند و به محض اطلاع از حادثه‌ای وارد عمل می‌شوند.
وی با انتقاد از عدم وجود ساختمان مستقل و با استحکام  مرکز مدیریت بحران در سبزوار که تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان زیرمجموعه آن هستند، از راه اندازی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در آینده نزدیک توسط دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبر داد.تسنیم/2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.