اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 اسفند 1392 / کد مطلب: 8200 / نظرات: 2


آيين توديع و معارفه معاونان آموزش و پرورش ششتمد


رئیس اداره آموزش و پرورش ششتمد در آئین توديع و معارفه  معاونان  این اداره گفت: قبول مسئولیت در آموزش و پرورش بسیار سخت و خطیر است.
مرتضی زیبائی ثانی افزود: افراد همزمان با قبول مسئولیت باید برای پیشبرد اهداف سازمانی برنامه داشته باشند و با تکیه بر خرد جمعی و با استفاده از پتانسیلهای موجود برنامه های خود را به پیش ببرند.
وی ادامه داد: باید با استفاده از نقطه نظرات و بهره گرفتن از پتانسیلهای منطقه گام های اساسی در راستای توسعه تعلیم و تربیت برداریم و رویکرد کارشناسی در برنامه ها داشته باشیم .
در این مراسم حسین اکبری قانع که در کارنامه خود سابقه ریاست شورای اسلامی شهر ششتمد ، معلم نمونه منطقه ششتمد ، کارشناس ادارات آموزش و پرورش ششتمد و خوشاب و همچنین معاونت دبیرستانهای سبزوار را دارد بعنوان معاون آموزشی این اداره معرفی و از خدمات  محمدحسین خیرخواه قدردانی شد.
همچنین حسین تسبندی که تاکنون به عنوان عامل ذیحساب و کارشناس حسابداری اداره آموزش و پرورش ششتمد مشغول به فعالیت بود بعنوان معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی این اداره معرفی و از خدمات  حسن شعبانی تکریم بعمل آمد.

شایان ذکر است در ابتدای سال تحصیلی نیز با توجه به استعفای محمدحسن طیبی از معاونت پرورشی و تربیت بدنی  حسن زارع طزرقی به این سمت منصوب شده بودند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.