اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1392 / کد مطلب: 8167 / نظرات: 0

معاون فرمانداری سبزوار:


همه امکانات برای خدمات دهی به مسافران بکار گرفته می شود


همه امکانات برای خدمات دهی به مسافران بکار گرفته می شود
 معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار گفت : از همه امکانات و پتانسیل شهرستان برای خدمات دهی هر چه بهتر و بیشتر به زائران و مسافران نوروزی استفاده خواهد شد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" محمد کلاته روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی سبزوار و پیش بینی کمیته ها برای خدمات رسانی شایسته به مسافران نوروزی، افزود : همه دستگاه ها خود را برای استقبال و پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی آماده می کنند.

وی گفت : هر کدام از کمیته ها ی ستاد تسهیلات نشست هایی با اعضا داشته و گزارش برنامه های خود را به ستاد ارسال می کنند.

وی در خصوص پیش بینی های انجام شده برای اسکان مسافران هم اظهارداشت : علاوه بر آمادگی شهرستان برای اسکان در زمان عادی برای مواقع اضطرار ی هم تدابیر و پیش بینی های لازم انجام شده است .

جانشین رییس ستاد تسهیلات نوروزی سبزوار گفت : مدارس ، مساجد ، تکایا و مهمانسراهای ادارات را هم برای مواقع بروز بارندگی ها ، سرمای احتمالی و غیره آماده شده است .

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر شاهراه اصلی کشور و عبور زائران و مسافران از این محور گفت : این شهرستان با توجه به موقعیت خاصی که دارد توجه بیشتر مسوولان را می طلبد.

کلاته با تاکید بر تجهیز شدن امکانات برای دستگاه هایی چون هلال احمر در راستای خدمات رسانی به زائران و مسافران، گفت : تجهیز و احداث ساختمان هلال احمر در زعفرانیه و ابراهیم آباد به سمت بردسکن بسیار ضروری است.

وی با تاکید بر تجهیز شدن پایگاه زعفرانیه با توجه به موقعیت خاص آن برای خدمات رسانی به آمبولانس و ˈست نجاتˈ ، افزود : در حال حاضر در زعفرانیه و ابراهیم آباد کانکس مستقر است .

وی همچنین با اشاره به آثار تاریخی و مکان های دیدنی در شهرستان سبزوار گفت : بایستی با معرفی خوب شهرستان به مسافران و نیز خدماتدهی بسیار شایسته زمینه ماندگاری بیشتر مسافران را در سبزوار فراهم کنیم .

وی بر اطلاع رسانی و معرفی شهرستان به گردشگران و مسافران تاکید کرد و گفت : قرار است میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری شورای اسلامی ، شهرداری ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه ها نسبت به تهیه بولتن برای معرفی شهرستان اقدام کنند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.