اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 بهمن 1392 / کد مطلب: 7878 / نظرات: 0


سه پروژه عمرانی وکشاورزی در سبزوار مورد بهره برداری قرار گرفت



در چهارمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ،سه پروژه تولیدی و کشاورزی در بخش مرکزی سبزوار با حضور مسوولان این شهرستان افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، این پروژه ها شامل یک واحد بسته بندی چای در شهر سبزوار و آبیاری قطره ای و استخر پرورش ماهی در منطقه ˈاولر زعفرانیهˈ است .

بخشدار مرکزی سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این پروژه ها با هزینه هفت میلیارد و 800 میلیون ریال بهره برداری شد.

وی با اشاره به بهره برداری از آبیاری قطره ای و استخر پرورش ماهی در زعفرانیه سبزوار گفت : این پروژه مهم در منطقه ˈ اولرˈ از توابع بخش مرکزی سبزوار به در سطح 60 هکتار مورد بهره برداری قرار گرفت.

معلمی با اشاره به مزیت های این پروژه گفت: استخری دومنظوره نیز در کنار این مجموعه ساخته شده که با حمایت از سیستم آبیاری قابلیت پرورش 15تن ماهی گرمابی و10 تن ماهی سردابی را نیز دارد.

وی با اشاره به اعتبار ساخت این مجموعه افزود : بیش از دو میلیارد و 800 میلیون ریال برای آبیاری قطره ای و استخر پرورش ماهی هزینه شده است .

وی با اشاره به بهره برداری از کارگاه چای باروتی در سبزوار نیز گفت : در این کارگاه بیش از68 نوع چای مشکی و 12 نوع چای سبز وارد و بسته بندی می شود.

بخشدار مرکزی گفت: برای فاز دوم این کارگاه مبلغ پنج میلیارد ریال هزینه شده است./6 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.