اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 بهمن 1392 / کد مطلب: 7816 / نظرات: 0


21 پروژه عمرانی ، کشاورزی و خدماتی در بخش مرکزی سبزوار افتتاح می شود


21 پروژه عمرانی  کشاورزی و خدماتی در بخش مرکزی سبزوار افتتاح می شود بخشدار مرکزی سبزوار گفت : همزمان با دهه مبارک فجر ، 21 پروژه عمرانی ، کشاورزی و خدماتی در این بخش افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش"سبزوار پیام" محمد معلمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : بهره برداری از حمام عمومی روستای بازقند ، بهره برداری از دو ساختمان دهیاری در روستاهای سنگ کلیدر و رباط سرپوش از جمله این پروژه ها است .

وی افتتاح خانه عالم روستای سنگ کلیدر ، افتتاح پاسگاه انتظامی قصبه شرقی در روستای ایزی ، افتتاح رستوران مجتمع رفاهی در زعفرانیه و بهره برداری از سفره خانه تشریفات در طبس را نیز از طرح های آماده بهره برداری در این ایام دانست.

وی گازرسانی به هشت روستا را از مهمترین پروژه های بخش مرکزی سبزوار عنوان کرد و افزود : این هشت روستا شامل روستاهای حسین آباد گنجی ، برزو ، فسنقر ، حارث آباد ، خیرآباد ، باغجر ، علی آباد شور و دولت آباد این شهرستان است .

بخشدار مرکزی سبزوار با بیان اینکه مبلغ 158 میلیارد و 259 میلیون ریال برای گازرسانی به این روستاها هزینه شده ، گفت : با افتتاح این طرح دو هزار و 361 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

معلمی با اشاره به افتتاح پروژه های کشاورزی در بخش مرکزی سبزوار گفت : آبیاری تحت فشار برای روستاهای زعفرانیه و دولت آباد با اعتبار دو میلیارد و 980 میلیون ریال ، احیا و مرمت قنات در روستای نوده صرصره با اعتبار 380 میلیون ریال از جمله این پروژه ها است.

بخشدار مرکزی سبزوار افزود : بهره برداری ازیک واحد مرغداری در روستای قره قلی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال ،بهره برداری از یک واحد گاوداری در روستای رباط سرپوش با هزینه دو میلیارد و 440میلیون ریال و بهره برداری از یک استخر پرورش ماهی در کلاته دولت با هزینه یک میلیارد ریال از دیگر پروژه ها است./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.