اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 دي 1392 / کد مطلب: 7709 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب: اعتلای هر چه بیشتر مسلمانان در گرو حفظ وحدت است


امام جمعه خوشاب گفت : مسلمانان برای اعتلای هر چه بیشتر بایستی وحدت خود را حفظ کنند .

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد صاحبی در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب، افزود : حفظ وحدت موجب خنثی سازی بسیاری از توطئه های دشمنان اسلام ، تقویت مسلمانان و تضعیف دشمنان می شود.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار داشت : دشمنان می خواهند با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی به اهداف خود برسند در حالی که این دو مذهب اشتراکات زیادی دارند.

وی اعتقاد به توحید، نبوت، اعمال عبادی، اجتماعی و فرهنگی مشترک را از عوامل وحدت میان مذاهب اسلامی عنوان کرد و گفت: این عوامل می تواند سدی در برابر توطئه های دشمنان و براندازی نقشه های شوم آنان در ایجاد نفاق میان مسلمانان باشد.

امام جمعه خوشاب با اشاره به مواضع ولی امر مسلمین که در اجتماع حوزویان و مردم قم در روزهای گذشته تبیین شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این مباحث ضمن تبیین موضوعات مهم داخلی و بین المللی، بر لزوم بصیرت و دشمن شناسی مردم برای رسیدن به آرمان های نظام مقدس اسلامی تأکید کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران هرگز لبخند دشمن را باور نداشته و بدون غفلت از توطئه ها و خصومت دشمنان، با ایمانی راسخ و روشن بینی بر مسیر خود ادامه خواهد داد و هرگز دست های خود را به علامت تسلیم بالا نخواهند برد.

حجت الاسلام صاحبی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت : این امام همام در میان ائمه (ع) پس از امام جواد (ع) جوانترین امام بودند که در سن 28 سالگی به شهادت رسیدند و با آن که بیشتر عمر ایشان هم در زندان و تحت نظر گذشت در این مدت شاگردان زیادی تربیت کردند./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.