اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 دي 1392 / کد مطلب: 7542 / نظرات: 0


چهار پایگاه امداد جاده ای در سبزوار آماده خدمات رسانی به زائران است


رییس جمعیت هلال احمر سبزوار از آمادگی نیروهای امدادی این شعبه برای امدادرسانی به زائرین پیاده بارگاه منور رضوی درقالب طرح مهر رضوان خبر داد و گفت : چهار پایگاه امداد نجات جاده ای در مسیر راه این زائران آماده خدمات رسانی است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، رمضانعلی مومنی در آستانه اربعین حسینی در جمع مسوولان با اشاره به انجام تدابیر و پیش بینی های لازم افزود : پایگاه های امداد جاده ای روستاهای مهر ، ابراهیم آباد ، زعفرانیه و کاهک آماده خدمات رسانی به زائران حضرت ثامن الحجج (ع) است .

وی اظهار داشت : نیروهای امدادگران ما به صورت داوطلبانه به مکان های استراحت کاروان ها اعزام شده و خدمات امدادی را به آنان ارایه می دهند.

فرمانده پلیس راه سبزوار نیز با اشاره به آمادگی کامل و بسیج نیروها برای استقبال از زائران ثامن الحجج (ع) گفت : ایستگاه های ثابت و گشت های سیار در مسیر راه عبور زائران آماده خدمات رسانی است.

سرهنگ محمد ستوده افزود: در ایستگاه های کاهک ، نامن ، زعفرانیه و ابراهیم آباد پایگاه های پلیس راه مستقر بوده و گشت های سیار هم در مسیرخدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به معرفی مدیر کاروان های پیاده گفت : در نظر داریم کلاس های آموزشی برای مدیران کاروان ها بر گزار شود تا مسائل ایمنی و ترافیکی به آنان بازگو شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.