اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 آذر 1392 / کد مطلب: 7476 / نظرات: 0


بیش از 700 شکایت مردمی توسط اتاق اصناف سبزوار رسیدگی شد


بیش از 700 شکایت مردمی توسط اتاق اصناف سبزوار رسیدگی شد رییس اتاق اصناف سبزوار از رسیدگی به بیش از 700 شکایت مردمی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبر داد .

 به گزارش سبزوارپیام ، مجید غایبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بیشتر این شکایت ها مربوط به گران فروشی، کم فروشی ، تقلب در کیفیت و کمیت کار و ضرر و زیان به شخص ثالث بوده است .

وی افزود : برخی از این شکایات منجر به تشکیل پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شده است .

وی ادامه داد : این شکایات از طریق حضوری و تلفن های واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف سبزوار توسط مردم این شهرستان اطلاع داده شده است.

رییس اتاق اصناف سبزوار با اظهار اینکه از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه گذشته 10 هزار و 204 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده ،افزود : با این بازرسی ها برای 961 واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ادامه داد : بیشترین تخلفاتی که منجر به تشکیل پرونده شده به ترتیب مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه ، گرانفروشی و عدم صدور صورتحساب است .

رییس اتاق اصناف سبزوار به پلمپ 886 واحد صنفی در این شهرستان از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه هم اشاره کرد و افزود : بیشترین پلمپ ها در خصوص مسائل مربوط به پروانه کسب است .

غایبی با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده اتاق اصناف سبزوار گفت : این شهرستان دارای حدود 10 هزار واحد صنفی فعال و 42 اتحادیه صنفی است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.