اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 آذر 1392 / کد مطلب: 7413 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


پیشگیری و مبارزه بامواد مخدر مشارکت همگانی را می طلبد


پیشگیری و مبارزه بامواد مخدر مشارکت همگانی را می طلبد  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت : پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر تلاش و همکاری همه جانبه مردم و مسوولان را می طلبد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، قاسم شعبانی روز یکشنبه در نشست شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سبزوار، افزود : آگاهی رسانی ، فرهنگ سازی و مشارکت همگانی در امر مبارزه ، پیشگیری و درمان اعتیاد ضروری است.

وی با بیان اینکه پیشگیری در مسئله مواد مخدر مهم تر از درمان و مقابله با آن است ،افزود : پیشگیری بایستی از بطن جامعه و خانواده ها انجام شود .

وی گفت : اگر مردم احساس کنند که در زمینه مبارزه با مواد مخدر هیچ مسوولیتی ندارند، اشتباه است زیرا خانواده و اجتماع به همان اندازه که دولت در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کند، مسوول است .

وی با بیان اینکه بیشترین خط سیر مواد مخدر از طریق مرزهای همجوار با افغانستان انجام می شود ، افزود : مساله ترانزیت مواد مخدر به کشور ما از طریق افغانستان یک موضوع سیاسی است که توسط کشورهای استکباری صورت می گیرد.

وی با اظهار اینکه دشمن برای توزیع مواد مخدر و ترویج استفاده از آن بین نسل جوان جامعه ما هزینه های گزافی می پردازد ، گفت : علاوه بر مقابله و مبارزه با اعتیاد، پیشگیری از مواردی است که بایستی بیشتر روی آن سرمایه گذاری کنیم.

فرماندار سبزوار همچنین خواستار ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی شد و گفت : ایجاد فضاهای تفریحی و ورزشی موجب می شود که جوانان از مسئله شوم مواد مخدر فاصله گرفته و به تفریح سالم روی آورند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.