اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 مهر 1392 / کد مطلب: 6974 / نظرات: 1


امام جواد (ع) نمونه بارز علم ، تقوا و مقاومت در برابر باطل بود


امام جواد ع نمونه بارز علم  تقوا و مقاومت در برابر باطل بود يكي از طلاب حوزه علميه قم گفت : امام جواد (ع) نمونه بارز علم ، تقوا ، اخلاق نيكو و مقاومت در برابر باطل بودند.

به گزارش سبزوارپیام،حجت الاسلام هادي حسين پور شنبه شب در مراسم سوگواري سالگرد شهادت حضرت امام جواد (ع) در سبزوار افزود: سيره عملي اهل بيت (ع) و امامان (ع) بايد هر چه بيشتر در جامعه تبيين شده و به عنوان الگو سرلوحه زندگي همه ما قرار گيرد.
وي با بيان اينكه در خانه امام جواد (ع) به روي تمام مردم باز بود و به تمام درخواست‏ هاي مردم پاسخ مي‏دادند، اظهار داشت: اين امام همام همواره در خدمت مردم بود و از هدايت آنان غفلت نمي‏كرد.
حجت الاسلام حسين پور با اشاره به بخشي از زندگي و كرامات حضرت امام جواد (ع) گفت: دوران عمر آن امام بزرگوار ۲۵ سال و دوره امامت وي ۱۷سال بود و آن حضرت با وجود عمر كوتاه شاگردان بزرگي تربيت كرد.
وي اظهار داشت: امام جواد (ع) مانند همه امامان شيعه، الگوي كامل تقوا و پارسايي و نمونه بارز عبادت، بندگي و سجده هاي طولاني براي خداوند بودند.
در اين مراسم شركت كنندگان با سينه زني و عزاداري گوشه اي از عشق و ارادت خود به نهمين پيشواي شيعيان جهان حضرت امام جواد (ع) را به نمايش گذاشته و در سوگ شهادت آن امام همام اشك ماتم ريختند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.