اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 شهريور 1392 / کد مطلب: 6726 / نظرات: 0

به مناسبت هفته دولت/


مزار شهدای خوشاب با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم غبارروبی شد


مزار شهدای خوشاب با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم غبارروبی شد   مزار شهدای خوشاب در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم این شهرستان غبارروبی و گل افشانی شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، در این آیین جمع زیادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، مسوولان ، نیروهای نظامی و انتظامی ،بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان خوشاب حضور داشتند.

فرماندار خوشاب عصر پنجشنبه در سخنانی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت : باید با حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب راه شهیدان را ادامه دهیم.

مهندس حسین ابراهیمی کردیانی افزود : دفاع از نظام و ولایت از درسهایی بود که شهدا به ما آموختند.

وی در ادامه با اشاره به نقش ارزنده شهدا در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، افزود : پیروزی انقلاب اسلامی حاصل خون شهداست و شناساندن بیش از پیش ارزش های اسلامی و انقلابی به نسل جوان جامعه در برهه کنونی بسیار با اهمیت است.

وی گفت : معرفی هر چه بیشتر ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایرانی و اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری موجب شکست نقشه های شوم دشمنان می شود.

مردم خوشاب با حضور بر مزار شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا ، قرائت قرآن و فاتحه یاد این دلاورمردان را گرامی داشته و با آرمان های شهدا و امام شهیدان بار دیگر تجدید میثاق کردند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.