اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5861 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن/


برگزاری مراسمات ادارات داورزن بایددر مرکز شهرستان برگزار شود


امام جمعه داورزن خواستار برگزاری جلسات و همایش های ادارات سطح شهرستان در مرکز این شهرستان شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود مداحی از برخی ادارات که برنامه ها و همایش های خود را در شهر سبزوار برگزار می کنند انتقاد کرد و گفت: داورزن اکنون در قامت یک شهرستان است و بایستی برنامه های مربوط به این شهرستان در همین شهرستان اجرا شود.
وی ادامه داد: هرچند تعداد زیادی از نیروهای شاغل در این منطقه بیتوته نداشته و در حال رفت و آمد بین داورزن و سبزوار هستند ولی باید این را بپذیرند که شرایط کار در شهرستان داورزن را پذیرفته اند.
وی با اشاره به نزدیکی هفته معلم و برگزاری همایش های آموزش و پرورش در تجلیل از معلمان تصریح کرد: آموزش و پرورش هم به لحاظ داشتن تعدادکارمند و هم نیروهای در حال رفت و آمد سهم بزرگی در منطقه دارد که باید با ارائه تمهیداتی از سوی مسولین زمینه حضور انان در منطقه را فراهم کرد.
وی ایجاد شهرک دانش و ساخت واحدهای مسکونی فرهنگیان را یک اقدام مفید عنوان کرد و ادامه داد: دیگر مسئولین و کارکنان ادارات مختلف سطح شهرستان نیز بایستی جهت ترقی و پیشرفت شهرستان ازخود گذشتگی داشته باشند.
این مسئول با اشاره به برخی کمبودها و کاستی های موجود در شهرستان جدید التاسیس داورزن گفت: برگزاری جلسات مراسمات و همایش های ادارات باعث خواهد که امکانات موجود در شهرستان تجهیز و تبدیل به احسن شود.
اخبار داورزن




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.